Įstaigos pavadinimas AB „KAUNO ENERGIJA“
Pareigos VADOVAS (-Ė)
Darbo vieta KLIENTŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIUS
Reikalavimai
  • turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
  • turėti bent 3 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo / administravimo srityse;
  • turėti patirties dirbant su bilingo ar klientų valdymo (CRM) sistemomis;
  • gerai suprasti klientų aptarnavimo procesą;
  • turėti gerus analitinius įgūdžius;
  • geri darbo įgūdžiai MS Office programomis;

gebėti dirbti su abonentų apskaitos ir administravimo sistema „Grandis“, dokumentų valdymo sistema „DocLogix“ (privalumas).

Funkcijos
  • vadovauti ir paskirstyti užduotis daugiau nei 20 darbuotojų komandai;
  • efektyviai ir mažiausiomis sąnaudomis vykdyti klientų administravimo veiklą;
  • užtikrinti daugiau nei 100 tūkst. klientų mokesčių už teikiamas paslaugas apskaičiavimą;
  • vystyti ir diegti bilingo sistemos pakeitimus su tikslu kuo daugiau automatizuoti procesus;
  • užtikrinti savalaikį ir tikslų klientų duomenų atnaujinimą;
  • užtikrinti tiesioginį ir nuotolinį klientų aptarnavimą, atsakyti į klientų užklausas;
  • klientų savitarnos administravimas ir funkcionalumų vystymas;
  • vykdyti skyriaus veiklos rodiklius.
Darbo užmokestis

2000–3000 Eur/mėn neatskaičius mokesčių.

Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.

Prie darbo užmokesčio mokama kintamoji atlygio dalis atsižvelgiant į darbo rezultatus.

Dokumentai, kurie turi būti pateikti Gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai
Dokumentų priėmimo vieta El. paštu personalas@kaunoenergija.lt
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Tel. 8 37 305 842; +370 37 30 59 13
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2020-07-31

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Jūsų CV (būtina)

Įveskite žemiau matomus simbolius

captcha