Įstaigos pavadinimas |
AB „KAUNO ENERGIJA“ |
Pareigos |
VADOVAS (-Ė) |
Darbo vieta |
KLIENTŲ ADMINISTRAVIMO SKYRIUS |
Reikalavimai |
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
- turėti bent 3 metų darbo patirtį klientų aptarnavimo / administravimo srityse;
- turėti patirties dirbant su bilingo ar klientų valdymo (CRM) sistemomis;
- gerai suprasti klientų aptarnavimo procesą;
- turėti gerus analitinius įgūdžius;
- geri darbo įgūdžiai MS Office programomis;
gebėti dirbti su abonentų apskaitos ir administravimo sistema „Grandis“, dokumentų valdymo sistema „DocLogix“ (privalumas).
|
Funkcijos |
- vadovauti ir paskirstyti užduotis daugiau nei 20 darbuotojų komandai;
- efektyviai ir mažiausiomis sąnaudomis vykdyti klientų administravimo veiklą;
- užtikrinti daugiau nei 100 tūkst. klientų mokesčių už teikiamas paslaugas apskaičiavimą;
- vystyti ir diegti bilingo sistemos pakeitimus su tikslu kuo daugiau automatizuoti procesus;
- užtikrinti savalaikį ir tikslų klientų duomenų atnaujinimą;
- užtikrinti tiesioginį ir nuotolinį klientų aptarnavimą, atsakyti į klientų užklausas;
- klientų savitarnos administravimas ir funkcionalumų vystymas;
- vykdyti skyriaus veiklos rodiklius.
|
Darbo užmokestis |
2000–3000 Eur/mėn neatskaičius mokesčių.
Konkretus darbo užmokestis siūlomas atsižvelgiant į darbo patirtį ir kompetenciją.
Prie darbo užmokesčio mokama kintamoji atlygio dalis atsižvelgiant į darbo rezultatus.
|
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai |
Dokumentų priėmimo vieta |
El. paštu personalas@kaunoenergija.lt
|
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. 8 37 305 842; +370 37 30 59 13 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2020-07-31 |