Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Dokumentų skyriaus Archyvų poskyrio specialistas (2 etatai)
Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracijos Dokumentų skyrius
Reikalavimai

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus (pareigybės lygis-B):

1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;

2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį archyvinių dokumentų valdymo srityje;

3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, archyvų veiklą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;

4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“;

5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Funkcijos

Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos yra šios:

1. valdyti ir naudoti likviduotų nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų, Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė ar dalininkė yra Savivaldybė) ir valstybės institucijų, įstaigų ar įmonių, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba ministerija (toliau – juridiniai asmenys), jei jų buveinė yra Savivaldybės teritorijoje, veiklos dokumentus;

2. saugomų dokumentų pagrindu rengti pažymas, daryti ir tvirtinti dokumentų kopijas, rengti, tvirtinti dokumentų nuorašus, išrašus ir juos teikti suinteresuotiems asmenims;

3. sisteminti informaciją apie likviduotas įmones, įstaigas;

4. sisteminti likviduotų juridinių asmenų veiklos dokumentų fonduose sukauptus dokumentus, saugomus jam skyriaus vedėjo įsakymu priskirtose saugyklose, vykdyti jų priežiūrą;

5. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, Savivaldybės tarybos narių paklausimus, rengti atsakymus į prašymus ir skundus, konsultuoti piliečius poskyrio kompetencijos klausimais;

6. nagrinėti asmenų prašymus dėl saugomų dokumentų išdavimo, sudaryti galimybę teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su dokumentais vietoje arba pateikti jiems sukomplektuotas ir tinkamai patvirtintas dokumentų kopijas;

7. fiksuoti dokumentų saugojimo patalpos mikroklimato parametrus, tikrinti saugomų dokumentų būklę, jei būtina, organizuoti jų atkūrimą;

8. vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Darbo užmokestis koeficientas 6,25 (apie 660 Eur. atskaičiusi mokesčius)
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
  1. „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
  2. dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose  nurodytiems reikalavimams.
Dokumentų priėmimo vieta

Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu komanda@kaunas.lt, laiško pavadinimas „Dėl Dokumentų skyriaus specialisto“

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama Personalo valdymo skyriuje, adresu: Laisvės al. 94A, 332 kab. ir telefonu 20 74 92
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2021-01-20

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Jūsų CV (būtina)

Įveskite žemiau matomus simbolius

captcha