Įstaigos pavadinimas Klientų aptarnavimo centras „Mano Kaunas“
Pareigos Klientų aptarnavimo specialistas (-ė)
Darbo vieta Klientų aptarnavimo centras „Mano Kaunas“ (Statybininkų g. 3 Kaunas)
Reikalavimai
  • ne žemesnis kaip aukštasis neuniversitetinis išsilavinimas;
  • puikus bendravimas lietuvių kalba (bendravimas su klientu);
  • darbo su klientais patirtis;
  • geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (Microsoft Office programų paketu);
  • gebėjimas savarankiškai atlikti pavestas užduotis, spręsti/valdyti sudėtingas situacijas;
  • kruopštumas, atidumas, atsakingumas;
  • darbas programa „Navision“ būtų privalumas.
Funkcijos
  • konsultuoti ir suteikti išsamią informaciją klientams (el. paštu, telefonu, gyvai);
  • administruoti klientų duomenis ir susijusius dokumentus;
  • sudaryti geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo sutartis;
  • spręsti nestandartines situacijas pagal bendrovėje galiojančias tvarkas.
Darbo užmokestis Nuo 900 Eur/mėn. (neatskaičius mokesčių)
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai
Dokumentų priėmimo vieta

UAB „Kauno vandenys“, Aukštaičių g. 43, Personalo skyrius, el. p. personalas@kaunovandenys.lt

Susisieksime tik su atrinktais kandidatais.

Pateikdami dokumentus, Jūs sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi, vykdant darbuotojų atranką.

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai

Tel. Nr. (8 37) 30 17 10 arba (8 37) 30 17 09 – Personalo skyrius

Tel. Nr. (8 37) 30 17 80 arba (8 37) 30 18 80 – Abonentų skyrius

Dokumentų priėmimo terminas Iki 2019-09-30

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Jūsų CV (būtina)

Įveskite žemiau matomus simbolius

captcha