Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija (įstaigos teisinė forma – niudžetinė įstaiga, įstaigos buveinė – Laisvės al. 96, LT-44251, Kaunas, (kodas–188764867)
Pareigos Teisės ir konsultavimo skyriaus specialistas
Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracijos Teisės ir konsultavimo skyrius
Reikalavimai

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį teisės ar dokumentų valdymo srityje;

3. būti susipažinęs su  Lietuvos Respublikos Konstitucija, Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu, Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, pirminės teisinės pagalbos teikimą, dokumentų valdymą, archyvų veiklą, informacijos teikimą;

4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis, gebėti naudotis Lietuvos Respublikos registrais ir informacinėmis sistemomis;

5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Funkcijos

Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos yra šios:

1. teikti pirminę teisinę pagalbą Kauno miesto gyventojams rengiant prašymus dėl santuokos nutraukimo abiejų sutuoktinių bendru sutikimu, sutartis dėl santuokos nutraukimo teisinių pasekmių, pareiškimus dėl teismo įsakymo išdavimo, prieštaravimus dėl kreditoriaus pateikto pareiškimo, prašymus dėl teismo leidimo parduoti ar įkeisti nekilnojamąjį turtą išdavimo, prašymus dėl teismo leidimo priimti palikimą išdavimo ir prašymus dėl išankstinio teismo leidimo sudaryti sandorius, susijusius su neveiksnaus tam tikroje srityje ar ribotai veiksnaus tam tikroje srityje asmens turtu;

2. sekti Kauno mieto savivaldybei (toliau – Savivaldybė) ir Savivaldybės administracijai per Antstolių informacinės sistemos Vykdomųjų bylų portalą (www.antstoliai.lt) teikiamus pranešimus ir elektroninius dokumentus ir ne vėliau kaip kitą darbo dieną informuoti apie juos skyriaus darbuotojus pagal kompetenciją;

3. rinkti priskirtų teismo bylų dokumentus ir sudaryti šių dokumentų bylas, kaupti informaciją apie įsiteisėjusių teismų procesinių dokumentų reikalavimų vykdymą;

4. rengti raštus, kitus dokumentus, bendradarbiauti ir keistis informacija skyriaus veiklos klausimais su Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis;

5. administruoti Savivaldybės gautą informaciją apie bankrutuojančias ir likviduojamas įmones, teikti tokią informaciją Savivaldybės administracijos struktūriniams padaliniams, prireikus informuoti skyriaus darbuotojus apie būtinybę teikti kreditorinius reikalavimus ir kitus teisinius dokumentus;

6. tikrinti ir vizuoti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų Savivaldybės administracijos padalinių parengtus Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, Savivaldybės mero potvarkius, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, jų teikiamas sutartis, teikti išvadas, pastabas ir pasiūlymus dėl Savivaldybės teisės aktų pakeitimo;

7. pasirengti priskirtų bylų teisminiam nagrinėjimui ir atstovauti Savivaldybei ir Savivaldybės administracijai pagal suteiktus įgaliojimus visų lygių bendrosios kompetencijos ir administraciniuose teismuose, kitose institucijose, atlikti atstovaujamojo vardu procesinius veiksmus, rengti procesinius dokumentus teismui ir prašymus dėl vykdomųjų dokumentų išdavimo, teikti juos antstoliams vykdyti ir atstovauti Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos interesams vykdymo procese;

8. vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio skyriaus vedėjo pavedimus.

Darbo užmokestis koeficientas 7,04 (atskaičius mokesčius apie 740 Eur)
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas privalo pateikti:
  1. prašymą leisti dalyvauti konkurse;
  2. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
  3. gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Jeigu pareigybei, kuriai skelbiamas konkursas, užimti būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;
  4. užpildytą pretendento anketą.
  Dokumentų priėmimo vieta

per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama Personalo valdymo skyriuje, adresu: Laisvės al. 94A, 332 kab. ir telefonu 20 74 92
Dokumentų priėmimo terminas

 Iki 2020-10-23

Dokumentai priimami 14 kalendorinių dienų po konkurso paskelbimo,  pateikiant pretendentų dokumentus kilus pagrįstų abejonių dėl pretendento atitikties konkurso skelbime nustatytiems kvalifikaciniams reikalavimams ir dėl pateiktų dokumentų patikslinimo ar papildymo (sprendimą priima asmuo,  priėmęs sprendimą skelbti konkursą), terminas gali būti pratęstas 5 kalendorinėms dienoms, jeigu pretendentai yra papildomai paklausiami dėl papildomų duomenų pateikimo).

Pretendentų atrankos būdas-testas žodžiu (pokalbis).

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Jūsų CV (būtina)

Įveskite žemiau matomus simbolius

captcha