ble-wrap striped=”true”]
Įstaigos pavadinimas | Kauno Rokų gimnazija |
Pareigos | Raštinės vedėjas(a) (1 etatas). Įdarbinama nuo 2019-01-02 |
Darbo vieta | Kauno Rokų gimnazija, Vijūnų g. 2, Kaunas |
Reikalavimai |
Ne žemesnis kaip aukštesnysis arba iki 1995 metų įgytas spec. vidurinis išsilavinimas; Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, elektroninių dokumentų valdymo taisykles ir gebėti jas taikyti praktiškai; Mokėti laisvai naudotis šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis; Gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, būti pareigingas, atidus, komunikabilus, gebėti greitai orientuotis įvairiose situacijose; Mokėti kaupti, sisteminti informaciją, dirbti komandoje. |
Funkcijos | Korespondencijos tvarkymas; įstaigos dokumentų rengimas, spausdinimas ir kopijavimas; bendravimas su lankytojais, informacijos suteikimas; darbas su dokumentų valdymo sistema „Kontora“, personalo valdymo sistema „Personalas“, elektroninio mokinio pažymėjimo personalizavimo sistema, prašymų priimti mokytis padavimo sistema; mokyklos darbuotojų duomenų, dokumentų ir asmens bylų tvarkymas; bylų tvarkymas, paruošimas archyviniam saugojimui. |
Darbo užmokestis | Darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymu (2017-01-17 Nr. XIII-198, 3 priedas). Atlyginimo dydis nustatomas atsižvelgiant į turimą išsilavinimą ir darbo stažą. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Kauno Rokų gimnazijos raštinė, Vijūnų g. 2. Pretendentai dokumentus siunčia elektroniniu paštu (arba paštu, ar pristato asmeniškai). Atrankos būdas – pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
(8 37) 43 60 36 El. paštas [email protected] Tinklapis http://www.rokai.kaunas.lm.lt |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2018 m. gruodžio 19 d. 12.00 val. Atrankos pokalbis planuojamas 2018 m. gruodžio 20 d. Tik į pokalbį pakviesti pretendentai bus informuoti telefonu arba elektroniniu paštu. |