|
Kauno miesto savivaldybės administracijos Centrinio apskaitos skyriaus Administracijos apskaitos poskyrio komanda ieško specialisto |
Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį finansų valdymo ir apskaitos srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešojo sektoriaus subjekto buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, mokesčių administravimą, dokumentų valdymą, informacijos teikimą;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: ,,MS Word“, ,,MS Excel“, ,,MS Outlook“, ,,Internet Explorer“, Finansų valdymo ir apskaitos sistema (FVAS);
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu
|
Privalumai |
- užsibrėžtų/pavestų rezultatų siekimas.
|
Darbo aprašymas |
Specialisto (darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį) funkcijos yra šios:
- tvarkyti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos vykdomų programų (toliau – programos) išankstinių apmokėjimų ir mokėtinų sumų tiekėjams, rangovams ir kitoms organizacijomis apskaitą, lėšų sąnaudų ir panaudoto finansavimo sumų apskaitą, išlaidų analitinę apskaitą pagal programas ir priemones, valstybės funkcijas ir ekonominę klasifikaciją;
- tvarkyti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų registrų apskaitą ir sudaryti suvestinius apskaitos registrus;
- rengti ir teikti bankams lėšų mokėjimo pavedimus, naudojantis banko internetine klientų aptarnavimo sistema, siekiant užtikrinti atsiskaitymus;
- tikrinti Savivaldybės administracijos padalinių ir įstaigų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, pateiktus apskaitos dokumentus, susijusius su į apskaitą įtrauktų sutarčių, sudarytų su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis, vykdymu, reikalauti, kad pateikti dokumentai būtų tinkamai įforminti ir sutvarkyti;
- derinti su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis mokėtinas ir gautinas sumas, rengti suderinimo aktus;
- rinkti ir teikti duomenis, reikalingus išlaidų sąmatos vykdymo ir finansinėms ataskaitoms ir šių ataskaitų aiškinamųjų raštų priedams parengti;
- bendradarbiauti ir keistis informacija buhalterinės apskaitos ir kitais skyriaus veiklos klausimais su Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, rengti raštus, nagrinėti pareiškėjų prašymus, skundus ir atsakyti į juos, teikti skyriaus valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti, teikti informaciją pagal savo kompetenciją;
- rengti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų programų paraiškas gauti finansavimą;
- vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
|
Mes siūlome |
- karjeros galimybes dirbant pagal darbo sutartį;
- patrauklią ir dinamišką aplinką;
- aktyvią ir motyvuotą komandą.
|
Darbo užmokestis |
Apie 770 Eur (neatskaičius mokesčių) su perspektyva didėti atsižvelgiant į darbo rezultatus |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus)
- „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
- kitus dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose nurodytiems reikalavimams.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected] laiško pavadinimas „Dėl Apskaitos skyriaus specialisto”
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Jurgita Kvedaravičienė, tel. 20 12 22 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2019-01-15 |