| Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
| Pareigos |
Dokumentų skyriaus Archyvų poskyrio specialistas |
| Darbo vieta |
Dokumentų skyriaus Archyvų poskyris, Laisvės al. 96 |
| Reikalavimai |
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį archyvinių dokumentų valdymo srityje;
3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, archyvų veiklą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;
4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“;
5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
|
| Funkcijos |
- valdyti ir naudoti likviduotų nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų, Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) įmonių, biudžetinių ir viešųjų įstaigų (kurių savininkė ar dalininkė yra Savivaldybė) ir valstybės institucijų, įstaigų ar įmonių, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendinanti institucija yra Lietuvos Respublikos Seimas, Lietuvos Respublikos Vyriausybė arba ministerija (toliau – juridiniai asmenys), jei jų buveinė yra Savivaldybės teritorijoje, veiklos dokumentus;
- saugomų dokumentų pagrindu rengti pažymas, daryti ir tvirtinti dokumentų kopijas, rengti, tvirtinti dokumentų nuorašus, išrašus ir juos teikti suinteresuotiems asmenims;
- sisteminti informaciją apie likviduotas įmones, įstaigas;
- sisteminti likviduotų juridinių asmenų veiklos dokumentų fonduose sukauptus dokumentus, saugomus jam skyriaus vedėjo įsakymu priskirtose saugyklose, vykdyti jų priežiūrą;
- bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, Savivaldybės tarybos narių paklausimus, rengti atsakymus į prašymus ir skundus, konsultuoti piliečius poskyrio kompetencijos klausimais;
- nagrinėti asmenų prašymus dėl saugomų dokumentų išdavimo, sudaryti galimybę teisės aktų nustatyta tvarka susipažinti su dokumentais vietoje arba pateikti jiems sukomplektuotas ir tinkamai patvirtintas dokumentų kopijas;
- fiksuoti dokumentų saugojimo patalpos mikroklimato parametrus, tikrinti saugomų dokumentų būklę, jei būtina, organizuoti jų atkūrimą;
- vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
|
| Darbo užmokestis |
Pareiginės algos koeficientas -6,7 |
| Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
- „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
- dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose nurodytiems reikalavimams.
|
| Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected], laiško pavadinimas „Dėl Dokumentų skyriaus specialisto”
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
| Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Išsamesnė informacija teikiama Kauno miesto savivaldybės administracijos Personalo valdymo skyriuje, telefonu 20 74 92 |
| Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2022-06-22 |