Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybė
Pareigos Tarybos ir mero sekretoriato specialistas
Darbo vieta Kauno miesto savivaldybė, Laisvės al. 96, Kaunas
Reikalavimai  
  1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
  2.  turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
  3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, teisės aktų rengimą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;
  4. mokėti dirbti kompiuterių programomis „Microsoft Word“, ,,Microsoft Excel“, ,,PowerPoint“, ,,Outlook“, naudotis interneto naršyklėmis, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis, Kauno miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) įdiegta dokumentų valdymo sistema;
  5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

 

Funkcijos  
  1. sudaryti ir suderinti su Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkais posėdžių darbotvarkes, jas paskelbti teisės aktų nustatyta tvarka, informuoti apie posėdžių laiką ir vietą suinteresuotus asmenis;
  2.  protokoluoti Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų posėdžius, teisės aktų nustatyta tvarka įforminti, tvarkyti ir saugoti posėdžių protokolus ir garso įrašus, rengti protokolų išrašus ir teikti juos suinteresuotiems asmenims;
  3.  rengti dokumentus Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkų ar Sekretoriato vedėjo pavedimu;
  4.  rengti Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
  5.  ruošti ir perduoti dokumentus įstaigos archyvui, prireikus koordinuoti dokumentų ruošimą perduoti archyvui ir jų perdavimą;
  6.  vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su Sekretoriato veikla susijusius Sekretoriato vedėjo pavedimus.
Darbo užmokestis koeficientas 7,5
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
  1. „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
  2. kitus dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose  nurodytiems reikalavimams.
Dokumentų priėmimo vieta Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected]laiško pavadinimas „Dėl Tarybos ir mero sekretoriato specialisto atrankos”

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas.

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama  telefonu 20 74 92
Dokumentų priėmimo terminas  Iki 2022-07-04

Pretendentų atrankos būdas-testas žodžiu (pokalbis).

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.