Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybė |
Pareigos |
Tarybos ir mero sekretoriato specialistas |
Darbo vieta |
Kauno miesto savivaldybė, Laisvės al. 96, Kaunas |
Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį dokumentų tvarkymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, teisės aktų rengimą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;
- mokėti dirbti kompiuterių programomis „Microsoft Word“, ,,Microsoft Excel“, ,,PowerPoint“, ,,Outlook“, naudotis interneto naršyklėmis, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis, Kauno miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) įdiegta dokumentų valdymo sistema;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
|
Funkcijos |
- sudaryti ir suderinti su Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkais posėdžių darbotvarkes, jas paskelbti teisės aktų nustatyta tvarka, informuoti apie posėdžių laiką ir vietą suinteresuotus asmenis;
- protokoluoti Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų posėdžius, teisės aktų nustatyta tvarka įforminti, tvarkyti ir saugoti posėdžių protokolus ir garso įrašus, rengti protokolų išrašus ir teikti juos suinteresuotiems asmenims;
- rengti dokumentus Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkų ar Sekretoriato vedėjo pavedimu;
- rengti Sekretoriato vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
- ruošti ir perduoti dokumentus įstaigos archyvui, prireikus koordinuoti dokumentų ruošimą perduoti archyvui ir jų perdavimą;
- vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su Sekretoriato veikla susijusius Sekretoriato vedėjo pavedimus.
|
Darbo užmokestis |
koeficientas 7,5 |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
- „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
- kitus dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose nurodytiems reikalavimams.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected], laiško pavadinimas „Dėl Tarybos ir mero sekretoriato specialisto atrankos”
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Išsamesnė informacija teikiama telefonu 20 74 92 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2022-07-04
Pretendentų atrankos būdas-testas žodžiu (pokalbis). |