Įstaigos pavadinimas |
Kauno „Santaros“ gimnazija |
Pareigos |
Administratorius (-ė) (viešųjų pirkimų organizavimui) (0,25 etato) |
Darbo vieta |
Kauno „Santaros“ gimnazija |
Reikalavimai |
- Mokėti dirbti su CVP IS ir CPO katalogų sistemomis;
- LR įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių viešųjų pirkimų politiką ir organizavimą, išmanymas;
- Aukštasis išsilavinimas;
- Mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti dokumentus.
|
Funkcijos |
- Gimnazijai reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planavimas, organizavimas, vykdymas pagal viešųjų pirkimų įstatymą;
- Viešųjų pirkimų planavimo, organizavimo ir vykdymo dokumentų rengimas bei jų viešinimas CVP IS teisės aktų nustatyta tvarka;
- Dalyvavimas viešųjų pirkimų komisijos veikloje.
- Viešųjų pirkimų pasiūlymų vertinimo proceso organizavimas arba dalyvavimas šiame procese;
- Pirkimų skelbimų bei ataskaitų pildymas;
- Metinių viešųjų pirkimų planų sudarymas, atnaujinimas;
- Dokumentacijos tvarkymas ir saugojimas;
- Kitų pavedimų, susijusių su viešųjų pirkimų procedūromis, vykdymas.
|
Darbo užmokestis |
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 8,7. Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymu . |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
- Prašymas leisti dalyvauti atrankoje;
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija;
- Diplomų kopijos;
- Gyvenimo aprašymas.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Kauno „Santaros“ gimnazija, Baltų pr. 51, Kaunas |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. / faks. 8-37 377539, el. p. [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas |
Dokumentai priimami iki 2023 m. gegužės 31 d. 16.00 val.
Atrankos būdas – pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis, vyksiantis 2023 m. birželio 5 d.
Apie kvietimą dalyvauti pokalbyje pretendentai informuojami telefonu. |