Įstaigos pavadinimas |
Kauno kino centras „Romuva“ |
Pareigos |
Informacijos specialistas, A 2 lygis |
Darbo vieta |
Laisvės al. 54, Kaunas |
Reikalavimai |
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu;
- turėti ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;
- mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
- mokėti dirbti su duomenų valdymo sistema „Kontora“ ir viešųjų pirkimų sistemomis VIPIS, CVPIS, CPO.
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais biudžetinės įstaigos ūkinę veiklą bei viešuosius pirkimus, įstaigos nuostatais, vidaus darbo tvarkos taisyklėmis;
- išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- būti pareigingu, sąžiningu, gebėti savarankiškai organizuoti ir atlikti darbą bei turėti gerus bendravimo įgūdžius.
|
Funkcijos |
- dalyvauja rengiant Centro viešųjų pirkimų veiklą reglamentuojančių teisės aktų projektus;
- rengia, pateikia ir esant reikalui koreguoja viešųjų pirkimų planą, rengia ir pateikia ataskaitas;
- teikia reikalingą informaciją apie įstaigos vykdomus pirkimus CVPIS sistemoje;
- vykdo Centro viešuosius pirkimus vadovaudamasis įstatymais, teisės aktais ir Centro vidaus dokumentais;
- vykdo sutarčių viešinimą, jų pakeitimų paskelbimą, atlieka sutarčių vykdymo priežiūrą;
- teikia pasiūlymus Centro vadovybei dėl lėšų poreikio aprūpinant įstaigą priemonėmis;
- tobulina savo kvalifikaciją pagal pareigoms nustatytus kvalifikacinius reikalavimus;
- dalyvauja Centro biudžeto planavime;
- teikia pasiūlymus bei dalyvauja rengiant ir tobulinant įstaigos vidaus tvarkas bei jų aprašus;
- vykdo kitus su įstaigos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Centro direktoriaus pavedimus, tam kad būtų įgyvendinti Centro uždaviniai ir funkcijos;
- dalyvauja nagrinėjant įmonių, įstaigų bei kitų juridinių asmenų pretenzijas, apeliacijas, skundus, raštus viešųjų pirkimų klausimais;
- dalyvauja Centro komisijų darbo grupių veikloje;
- savarankiškai planuoja savo veiklą, derina ilgalaikių ir metinių ar sezoninių planų įgyvendinimą, tinkamai ir laiku pateikti veiklos ataskaitas ir rezultatus;
- konsultuoja Centro darbuotojus viešųjų pirkimų klausimais;
- atlieka pirkimo organizatoriaus funkcijas.
|
Darbo užmokestis |
Užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymu, atsižvelgiant į stažą, kvalifikacinę kategoriją, darbo krūvį ir veiklos sudėtingumą. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficiento ribos 6,3-13,00, taip pat kintamoji darbo užmokesčio dalis, priedai ir premijos už darbo rezultatus. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentai el. būdu (per VATIS Atrankos modulį) privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą leisti dalyvauti konkurse.
- Asmens tapatybę, išsilavinimą, kvalifikaciją ir darbo stažą, darbo patirtį patvirtinančius dokumentus ir šių dokumentų kopijas.
- Gyvenimo aprašymą.
- Užpildytą pretendento anketą (pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. lapkričio 18 d. nutarimu Nr. 1196 patvirtintą Konkursų pareigoms, įtrauktoms į konkursinių pareigų sąrašą, organizavimo tvarkos aprašo priedą) (1 priedas);
- Asmeninių privalumų sąrašą, kuriame laisva forma nurodyti gebėjimai, įgūdžiai ir dalykinės savybės.
- Pretendentas gali pateikti kitų darbdavių rekomendacijas apie savo darbo patirtį.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentai teikiami tik per VATIS sistemą.
Konkurso skelbimą galima rasti interneto svetainėje: https://kcromuva.lt/
Pateikdami dokumentus Jūs sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi vykdant konkursą į pareigas. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. +370 670 26840, el.p. [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas |
iki 2023 m. liepos 11 d. (įskaitytinai) 15.00 val. |