Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
Pareigos |
Tarybos veiklos administravimo skyriaus specialistas |
Darbo vieta |
Kauno miesto savivaldybė, Laisvės al. 96, Kaunas |
Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti darbo patirties dokumentų tvarkymo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, teisės aktų rengimą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;
- mokėti dirbti kompiuterių programomis „Microsoft Word“, ,,Microsoft Excel“, ,,PowerPoint“, ,,Outlook“, naudotis interneto naršyklėmis, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis, Kauno miesto savivaldybėje (toliau – Savivaldybė) įdiegta dokumentų valdymo sistema;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
|
Funkcijos |
- sudaryti ir suderinti su skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkais posėdžių darbotvarkes, jas paskelbti teisės aktų nustatyta tvarka, informuoti apie posėdžių laiką ir vietą suinteresuotus asmenis;
- protokoluoti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų posėdžius, teisės aktų nustatyta tvarka įforminti, tvarkyti ir saugoti posėdžių protokolus, vaizdo ir (ar) garso įrašus (jeigu teisės aktai numato juos daryti), rengti protokolų išrašus ir teikti juos suinteresuotiems asmenims;
- rengti dokumentus skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų pirmininkų ar skyriaus vedėjo pavedimu;
- rengti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų darbo grupių, komitetų, komisijų, tarybų narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
- ruošti ir perduoti dokumentus įstaigos archyvui, prireikus koordinuoti dokumentų ruošimą perduoti archyvui ir jų perdavimą;
- tvarkyti Savivaldybės tarybos sprendimų projektų ir Savivaldybės tarybos sprendimų apskaitą, tvarkyti šiuos dokumentus DVS ,,Kontora“, norminius teisės aktus perduoti skelbti Teisės aktų registre, sudaryti šių dokumentų bylas, užtikrinti šių dokumentų tinkamą naudojimą ir saugojimą teisės aktų nustatyta tvarka;
- tvirtinti teisės aktų nustatyta tvarka Savivaldybės tarybos sprendimų projektų, Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės tarybos posėdžių protokolų ir jų išrašų kopijas ir nuorašus, tvarkyti pateiktų kopijų ir nuorašų apskaitą;
- vykdyti Savivaldybės tarybos sprendimų vykdymo apskaitą DVS ,,Kontora“, prireikus rengti ataskaitas;
- teikti juridiniams ir fiziniams asmenims elektronines paslaugas, susijusias su skyriaus veikla;
- vykdyti kitus nenuolatinio pobūdžio su skyriaus veikla susijusius skyriaus vedėjo pavedimus.
|
Darbo užmokestis |
koeficientas 8,0 |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
- „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
- kitus dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose nurodytiems reikalavimams.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected], laiško pavadinimas „Dėl Tarybos veiklos administravimo skyriaus specialisto atrankos”
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Išsamesnė informacija teikiama telefonu 20 74 92 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2023-09-19
Pretendentų atrankos būdas-testas žodžiu (pokalbis). |