| ·      Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
 ·      Atlikti pedagoginį vaikų vertinimą, nustatyti vaikų žinių, mokėjimų ir įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą programoms bei įvertinti pažangą. 
·      Bendradarbiauti su mokytojais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais. 
·      Vadovaujantis Kauno pedagogų psichologinės tarnybos išvadomis, padėti mokytojams rengti individualius ugdymo planus dirbant su vaikais, turinčiais didelių specialiųjų ugdymosi poreikių. 
·      Numatyti ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių vaikų poreikius bei galimybes ir juos taikyti. 
·      Naudotis informacinėmis technologijomis, taikyti švietimo naujoves. 
·      Pildyti elektroninį dienyną „Mūsų darželis“ ir atsakyti už duomenų tikslingumą. 
·      Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų konfidencialumą. 
·      Inicijuoti ir įgyvendinti prevencines veiklas bei ugdymo projektus kartu su įstaigos Vaiko gerovės komisija ir įstaigos savivaldos grupėmis.  |