· Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
· Atlikti pedagoginį vaikų vertinimą, nustatyti vaikų žinių, mokėjimų ir įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą programoms bei įvertinti pažangą.
· Bendradarbiauti su mokytojais, specialiųjų poreikių vaikų tėvais (globėjais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais.
· Vadovaujantis Kauno pedagogų psichologinės tarnybos išvadomis, padėti mokytojams rengti individualius ugdymo planus dirbant su vaikais, turinčiais didelių specialiųjų ugdymosi poreikių.
· Numatyti ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių vaikų poreikius bei galimybes ir juos taikyti.
· Naudotis informacinėmis technologijomis, taikyti švietimo naujoves.
· Pildyti elektroninį dienyną „Mūsų darželis“ ir atsakyti už duomenų tikslingumą.
· Užtikrinti tvarkomų asmens duomenų konfidencialumą.
· Inicijuoti ir įgyvendinti prevencines veiklas bei ugdymo projektus kartu su įstaigos Vaiko gerovės komisija ir įstaigos savivaldos grupėmis. |