Įstaigos pavadinimas Kauno kultūros centras
Pareigos Personalo ir dokumentų valdymo specialistas (-ė)
Darbo vieta Vytauto pr. 79/ Kovo 11-osios g. 26,  Kaunas
Reikalavimai 1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar
jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro
kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2. turėti ne mažesnę nei 2 metų darbo patirtį dokumentų ir personalo valdymo srityje;
3. gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą, rašybą ir skyrybą;
4. išmanyti rašytinės komunikacijos etiketą;
5. turėti bendravimo etiketo pagrindus;
6. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksą,
Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą, darbo
teisinius santykius, asmens duomenų teisinę apsaugą;
7. mokėti naudotis šiuolaikinėmis technologijomis ir ryšio priemonėmis, mokėti dirbti,
dokumentų valdymo sistema, „Microsoft Office“ programiniu paketu ir išmanyti elektroninių
dokumentų valdymą;
8. mokėti rinkti, valdyti, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir
teikti pastabas bei pasiūlymus;
9. išmanyti darbo saugos, saugumo technikos, priešgaisrinės saugos pagrindus
Funkcijos 1. rengia Įstaigos direktoriaus įsakymus, kitus dokumentus ir dokumentų projektus, siunčiamų
raštų projektus, vidaus teisės aktus;
2. administruoja dokumentų valdymo sistemą (toliau – DVS) Įstaigoje, analizuoja sistemos
naudotojų poreikius ir teikia pasiūlymus dėl šios sistemos atnaujinimo;
3. mokina, konsultuoja ir teikia metodinę medžiagą Įstaigos darbuotojams dokumentų rengimo,
registravimo ir perdavimo DVS klausimais;
4. registruoja gautus ir siunčiamus dokumentus DVS, nukreipia atsakingiems darbuotojams pagal
veiklos sritis ar išsiunčia adresatams elektroniniu paštu;
5. rengia ir derina su Kauno miesto savivaldybės administracijos Kultūros skyriumi Įstaigos
dokumentacijos planą ir jo papildymus;
6. sutvarko ir parengia saugojimui dokumentų bylas pasibaigus kalendoriniams metams;
7. dalyvauja dokumentų vertinime dėl tolesnio jų saugojimo ar naikinimo;
8. rengia atrinktų dokumentų naikinimo aktus, kurių saugojimo terminas pasibaigęs ir atlieka
dokumentų naikinimą;
9. priima interesantų klausimus, ruošia atsakymus ir savo kompetencijos ribose suteikia
informaciją;
10. atlieka įrašus, pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir valdo personalo duomenis Personalo
informacinėje sistemoje.
11. organizuoja darbuotojų priėmimą į darbą ir atleidimą iš darbo, supažindina darbuotojus su
vidaus darbo tvarką reglamentuojančiais teisės aktais, padeda grupių vadovams vykdyti personalo
adaptavimą ir integravimą;
12. dalyvauja organizuojant priėmimo į pareigas konkursus, parenkant darbuotojus;
13. sudaro darbuotojų, kuriems privalomai turi būti tikrinama sveikata, sąrašus, organizuoja
sveikatos patikrinimus, analizuoja privalomų sveikatos patikrinimų (priimant į darbą ir periodiškai)
išvadas ir rekomendacijas, apie jas informuoja Įstaigos vadovą ar darbdavio įgaliotą asmenį
darbuotojų saugai ir sveikatai;
14. dalyvauja Įstaigos komisijose, darbo grupėse, teikia pasiūlymus vadovybei personalo,
dokumentų valdymo, darbo organizavimo, ir kitais šios pareigybės kompetencijai priskirtais
klausimais;
15. tinkamai saugo jo žinioje esančius dokumentus/informaciją, neatskleidžia asmens duomenų ir
kitą konfidencialią informaciją;
16. prieš išeidamas atostogų perduoda informaciją apie visus nebuvimo laikotarpiu žinomus ir
tikėtinus darbus tiesioginiam vadovui ir jį pavaduojančiam asmeniui;
17. atlieka kitas Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, vidaus teisės aktais
nustatytas funkcijas, Įstaigos direktoriaus pavestas užduotis savo kompetencijos klausimais.
Darbo užmokestis Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas  0,95
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Motyvacinis laiškas

Gyvenimo aprašymas (CV)

Dokumentų priėmimo vieta per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso
organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo
terminas.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai + 370 37 320661
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2024-07-21
Pretendentų atrankos būdas- pokalbis.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.