| Direktoriaus pavaduotojas ugdymui:
· Organizuoja, vykdo ir kontroliuoja progimnazijos ugdomąjį procesą 5-8 klasėse, analizuoja mokinių ugdymosi pokyčius, žinių atitikimą Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų reikalavimus;
· telkia progimnazijos bendruomenę valstybinei švietimo politikai, Tarptautinio bakalaureato programos (MYP) ir progimnazijos tikslams įgyvendinti;
· koordinuoja ar dalyvauja strateginio, ugdymo plano, veiklos plano sudarymo ir vykdymo grupės veikloje;
· koordinuoja 5-8 klasių ugdymo programos įgyvendinimą;
· organizuoja ir koordinuoja progimnazijos metodinę veiklą, kuruoja dalykų mokytojus, teikia pedagogams metodinę pagalbą, analizuoja ir vertina jų praktinę veiklą;
· kuruoja ar koordinuoja su ugdymu susijusių komisijų darbą bei dokumentacijos rengimą ir tvarkymą;
· vykdo mokinių pasiekimų ir pažangos rezultatų 5-8 klasių stebėseną, rengia apskaitos suvestines;
· rengia progimnazijos formalaus ugdymo pamokų tvarkaraštį ir atlieka jo pakeitimus ir teikia tvirtinimui;
· koordinuoja, planuoja ir vykdo progimnazijos įsivertinimą;
· koordinuoja neformaliojo švietimo programas, rengia renginių planą, vykdo mokinių užimtumo stebėseną, rengia su ja susijusias ataskaitas;
· prižiūri socialinės veiklos, karjeros ugdymui ir kultūros paso ir kitas socialinių partnerių ugdymą papildančias programas/projektus;
· koordinuoja Vaiko gerovės komisijos darbą, prižiūri pagalbos specialistų veiklą;
· kuruoja 5-8 klasių auklėtojų veiklą, bendradarbiavimo su tėvais sritį;
· inicijuoja ir koordinuoja tarptautinių projektų, mokinių mainų ar stažuočių pedagogams programas;
· atsako už mokinių ir pedagogų registro duomenų teisingumą, savalaikį informacijos suvestinių pateikimą ir atsako už mokinių asmens duomenų saugumą;
· rengia direktoriaus įsakymų, susijusių su ugdymo veikla, įsivertinimu ir kitų progimnazijos veiklą reglamentuojančių dokumentų projektus. |