Įstaigos pavadinimas | Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija |
Pareigos | Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams (1,00 et.) nuo 2024 m. rugsėjo 10 d. |
Darbo vieta | Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazija |
Reikalavimai | Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikacinių laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas; taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu; mokėti rasti, valdyti, kaupti, sisteminti, atnaujinti, apibendrinti informaciją, rengti pasiūlymus; mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje ir individualiai, būti nešališkam, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas; išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos konstituciją, civilinį, darbo, profesinės etikos kodeksus, Viešųjų pirkimų, korupcijos prevencijos įstatymus, buhalterinės apskaitos pagrindus bei kitus valstybės ir įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius teisės aktus; išmanyti Gimnazijos struktūrą, Gimnazijos darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus, lokalinius dokumentus; žinoti sutarčių, dokumentų rengimo ir apskaitos taisykles, marketingo principus, gebėti orientuotis kainų, prekių ir paslaugų rinkoje. |
Funkcijos | Vykdo centrinės viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje administravimą, atsako už pirkimų planavimą, organizavimą ir organizavimo priežiūrą, pirkimų atitikimą naudojantis centrinės perkančiosios organizacijos elektroniniu katalogu, pirkimų žurnalo pildymą, pirkimų vertės skaičiavimą;suveda duomenis apie planuojamus įsigyti prekių, paslaugų ar darbų pirkimus, informaciją apie įvykdytus pirkimus ir sudarytas viešojo pirkimo sutartis į Finansų valdymo ir apskaitos sistemos Viešųjų pirkimų modulį (VIPIS);
vykdo duomenų suvedimą Kauno salių rezervavimo sistemoje apie nuomojamas patalpas ir laiką, kontroliuoja, ar išnuomotas nekilnojamas turtas naudojamas pagal paskirtį ir grafiką; vykdo ir atsako už darbuotojų supažindinimą su darbuotojų saugos ir sveikatos instrukcijomis, darbuotojų įvadinį, pirminį, periodinį, papildomą saugos ir sveikatos instruktavimą gimnazijoje, jų įforminimą darbuotojų saugos ir sveikatos įvadiniame žurnale; traumų ugdymo procese ir darbe apskaitą, organizuoja prevencinius pokalbius šiais klausimais; vykdo ir atsako už darbuotojų supažindinimą su gaisrinės saugos instrukcijomis, darbuotojų įvadinį, periodinį, papildomą gaisrinės saugos instruktavimą gimnazijoje, jų įforminimą gaisrinės saugos žurnale; atsako už evakuacijos krypties (gelbėjimosi) ženklų, žmonių evakavimo planų, evakuacijos kelių, išėjimų, avarinių išėjimų žmonėms evakuoti atitikimą Gaisrinės saugos ženklų naudojimo įmonėse, įstaigose ir organizacijose nuostatų reikalavimams; nuolat vykdo gimnazijos pastatų, patalpų, materialinių vertybių techninės būklės priežiūrą pagal darbuotojų saugos, sveikatos, gaisrinės saugos, higienos reikalavimus; užtikrina sanitarijos, higienos reikalavimų, gaisrinės saugos, elektrosaugos ir darbo tvarkos taisyklių laikymąsi gimnazijos patalpose bei jos teritorijoje, pildo pastato techninį pasą ir pastatų priežiūros žurnalus;kontroliuoja ir apskaito gimnazijos turtą, koordinuoja patalpų panaudos sutarčių pasirašymą ir vykdymo priežiūrą; organizuoja ir kontroliuoja patalpų remontą, jų paruošimą naujiems mokslo metams; organizuoja ir kontroliuoja technikos priežiūrą ir remontą bei užtikrina jų apsaugą; organizuoja ir vykdo materialinių vertybių priėmimą ir nurašymą, veda jų apskaitą; dalyvauja atliekant ilgalaikio ir trumpalaikio turto inventorizaciją; pagal veiklos sritis rengia direktoriaus įsakymų projektus; dalyvauja mokytojų tarybos, gimnazijos tarybos posėdžiuose, administracijos ir kituose pasitarimuose, rengia pranešimus, pasisakymus, ataskaitas; organizuoja aptarnaujančio personalo darbą, paskirsto darbo plotus ir funkcijas; aprūpina aptarnaujantį personalą apsaugos ir darbo priemonėmis; užtikrina švarą ir tvarką bei poilsio ir sporto įrenginių tvarkingumą gimnazijos teritorijoje; pagal Statybos normų reikalavimus nustatytu laiku organizuoja gimnazijos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras; organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą; užtikrina savalaikį gimnazijos šildymo sistemos paruošimą rudens ir žiemos sezonui; pasirūpina, kad kabinetuose ir klasėse, kuriose naudojami elektros ir mechaniniai prietaisai, cheminės medžiagos, būtų iškabintos jų saugaus naudojimo instrukcijos; organizuoja gimnazijos aprūpinimą dezinfekavimo medžiagomis, valikliais plovikliais, kuriuos aprobavo Valstybinė higienos inspekcija. kontroliuoja, kad elektros įrenginių prijungimui prie srovės šaltinio nebūtų naudojami laidai ir kabeliai su praradusia izoliavimo savybes ar pažeista izoliacija, kad laidai ir kabeliai nebūtų nutiesti grindimis; užtikrina pranešimo sistemos patikimumą apie gimnazijoje kilusį gaisrą; užtikrina, kad žmonių evakavimo keliai ir išėjimai, koridoriai, prieangiai, laiptai nebūtų užkrauti daiktais; rengia žmonių evakavimo, kilus gaisrui, grafinį ir rašytinį planą, užtikrina, kad evakavimo planai būtų paviešinti gerai matomoje vietoje, o darbuotojai būtų supažindinti su veiksmais, kilus gaisrui, tų veiksmų atlikimo tvarka, būdais ir nuoseklumu; pasirūpina, kad koridoriuose, laiptinėse ir ant evakavimo durų būtų krypties (gelbėjimosi) ženklai. organizuoja ir vykdo aptarnaujančio personalo sveikatos patikrinimo kontrolę; imasi priemonių ir pagal galimybes bei kompetenciją pašalina priežastis, galinčias sukelti traumas, avarijas; apie pastebėtus trūkumus, nesklandumus, gedimus nedelsiant informuoja tiesioginį vadovą; laikosi darbo tvarkos taisyklių, saugos ir sveikatos, priešgaisrinės saugos, higienos bei sanitarijos norminių aktų reikalavimų; bendradarbiauja su ryšių, elektros, šilumos, vandens tiekimo bei kitomis komunalines ir kitas paslaugas teikiančiomis įmonėmis; vykdo elektros energijos išteklių ataskaitas ir pateikia jas Kauno miesto savivaldybės administracijos specialistams; vykdo kitus gimnazijos direktoriaus pavedimus. |
Darbo užmokestis | Užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu. Taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 1,06 iki 1,6. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti | Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija. Išsilavinimą patvirtinantys dokumentai. Gyvenimo aprašymas. Atrankai pretendentas taip pat gali pateikti buvusių darboviečių rekomendacijas. |
Dokumentų priėmimo vieta | Pretendentai dokumentus teikia per Valstybės tarnautojų registro ir valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos savitarną |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | Tel. +370 37 424 172
Mob. +370 610 31 551 el. paštu: [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas | Iki 2024 m. rugpjūčio 30 d. Atrinkti kandidatai bus kviečiami individualiam pokalbiui asmeniškai. |