Įstaigos pavadinimas | Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazija |
Pareigos | Informacinių technologijų mokytoja (-s) (0,86 etato), 31 val. per savaitę.
Įdarbinama nuo 2024-09-01 |
Darbo vieta | Kauno technologijos universiteto Vaižganto progimnazija, Skuodo g. 27, Kaunas |
Reikalavimai | Išsilavinimas aukštasis universitetinis.
Pretendentas (-ė) turi atitikti Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2014 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-774 patvirtintus kvalifikacinius reikalavimus. Gebėti taikyti tinkamus darbo metodus, kūrybingai organizuoti mokinių ugdymą bei kitas veiklas, efektyviai bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti problemas, dirbti komandoje. Papildomi privalumai pretendentams – robotikos, 3D projektavimo ir modeliavimo (architektūra) bei BDR išmanymas. |
Funkcijos | IT dalyko dėstymas 5–8 klasėse ir neformalaus švietimo veiklų (programavimo, robotikos ar kt.) organizavimas atliekant mokytojo pareigybės aprašyme numatytas funkcijas. |
Darbo užmokestis | Darbo užmokestis nuo 1569,68 Eur iki 2194,92 Eur (neatskaičius mokesčių).
Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu, atsižvelgiant į darbo stažą, kvalifikacinę kategoriją ir darbo krūvį. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti | Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
Išsilavinimą, asmens tapatybę ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų kopijos. Gyvenimo aprašymas (CV). Pretendentų atrankos būdas – pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis. Apie kvietimą dalyvauti pokalbyje tik atrinkti pretendentai informuojami telefonu arba elektroniniu paštu. Pateikdami dokumentus, Jūs sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi vykdant darbuotojų atranką. |
Dokumentų priėmimo vieta | Dokumentai teikiami el. paštu [email protected] |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | El. paštu [email protected]
Tel. +370 37 341 412 (raštinė |
Dokumentų priėmimo terminas | Iki 2024 m. rugpjūčio 29 d.
|