Reikalavimai |
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. turėti patirties nepilnamečių nusikalstamumo prevencijos srityje;
3. būti susipažinęs su dokumentų rengimo ir tvarkymo taisyklėmis;
4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, dokumentų valdymo sistema „Kontora“, gebėti naudotis Lietuvos Respublikos registrais ir informacinėmis sistemomis;
5. mokėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
6. gebėti taikyti teorines žinias praktiniame darbe, dalykiškai vykdyti pavedimus, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
7. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti, analizuoti informaciją, rengti išvadas, jas argumentuoti. |
Funkcijos |
- priima ir nagrinėja vaiko tėvų (globėjų, rūpintojų), institucijų, įstaigų, organizacijų, teikiančių paslaugas, prašymus ar informaciją dėl vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemonių skyrimo, pratęsimo, pakeitimo, panaikinimo, dėl koordinuotai teikiamų švietimo pagalbos, socialinių ir sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – Koordinuotai teikiamos paslaugos) teikimo, inicijuoja jų teikimą;
- renka, kaupia ir analizuoja informaciją, susijusią su vaikais nuo gimimo iki 18 metų (su asmenimis, turinčiais didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių, – iki mokslo metų, kuriais jiems sueina 21 metai, pabaigos, o tais, kurie dėl ligos mokėsi su pertraukomis ir pateikė tokių pertraukų priežastį pagrindžiančius dokumentus, – iki mokslo metų, kuriais jiems sueina 23 metai, pabaigos), ugdomais (mokomais) pagal ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo, pirminio profesinio mokymo programas (toliau – Vaikas), ir jų tėvais (globėjais, rūpintojais), šios informacijos pagrindu priima sprendimus dėl prevencinių, tęstinių priemonių taikymo Vaikui ir (ar) jo tėvams (globėjams, rūpintojams);
- bendradarbiauja ir pagal poreikį organizuoja bendrus pasitarimus su institucijomis, įstaigomis ar organizacijomis, kurios bendradarbiaudamos tarpusavyje, teikia (teiks) vaiko minimalios ar vidutinės priežiūros priemones ir Koordinuotai teikiamas paslaugas, Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo atvejo vadybininkais, atsakingais asmenimis, rengiančiais ir įgyvendinančiais Koordinuotai teikiamų paslaugų teikimo Vaikui ir jo tėvams (globėjams, rūpintojams) planą, kitais Savivaldybės administracijos valstybės tarnautojais arba darbuotojais, atsakingais už Vaiko gerovės užtikrinimą;
- dalyvauja darbo grupių, komisijų veikloje ir teikia pasiūlymus pagal savo kompetenciją;
- sistemina ir analizuoja informaciją apie nepilnamečių psichoaktyviųjų medžiagų vartojimą, smurtą, nusikalstamumą, kitus socialinės rizikos veiksnius ir jų priežastis savivaldybėje;
- teikia visuomenei, kitiems suinteresuotiems asmenims informaciją apie vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros priemonių, auklėjamojo poveikio priemonių, Koordinuotai teikiamų paslaugų įgyvendinimą;
- atlieka kitas Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme ir Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme nustatytas funkcijas;
- bendradarbiauja su Savivaldybės administracijos padaliniais, Savivaldybės administracijos Vaiko gerovės komisija, vaiko minimalios priežiūros priemones vykdančiais asmenimis, vaikų socializacijos centrais, teritorine policijos įstaiga, švietimo, socialinių paslaugų, sveikatos priežiūros įstaigomis, probacijos tarnybomis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir kitomis suinteresuotomis institucijomis, įstaigomis ar asmenimis, nagrinėja prašymus, rengia jiems atsakymus;
- vykdo kitus su tiesioginėmis pareigomis susijusius nurodymus.
|