Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Dokumentų valdymo skyriaus vyriausiasis specialistas
Darbo vieta Laisvės al. 96, Kaunas
Reikalavimai 1. turėti socialinių mokslų studijų srities aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
2. turėti 1 metų darbo patirtį viešojo administravimo įstaigose;
3. turėti darbo patirties sutarčių valdymo srityje;
4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, savivaldybės turto valdymą, dokumentų valdymą ir teisės aktų rengimą;
5. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
6. mokėti dirbti su dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“ ir Finansų valdymo ir apskaitos sistema (FVAS);
7. sugebėti kaupti, sisteminti, analizuoti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Funkcijos Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:
1. siekiant užtikrinti tinkamą Savivaldybės vardu sudaromų sutarčių valdymą:
1.1. peržiūrėti ir registruoti Savivaldybės vardu sudarytas sutartis (susitarimus, ketinimų protokolus ir sutarčių priedus), radus neatitikimų, informuoti apie tai padalinį, atsakingą už sutarties vykdymą, prireikus – skyriaus vedėją;
1.2. įvesti sutartyse ar sutarties prieduose nurodytus duomenis (perkamas prekes, paslaugas ar darbus, jų maksimalius kiekius, kainas ir kt.) į FVAS, siųsti pirkimų apskaitą tvarkančiam asmeniui FVAS pranešimą apie užregistruotą naują sutartį;
1.3. daryti ir tvirtinti Savivaldybės vardu sudarytų sutarčių (susitarimų, ketinimų protokolų ir kitų dokumentų) kopijas, rengti ir tvirtinti dokumentų išrašus, teikti patvirtintas kopijas ir išrašus suinteresuotiems asmenims;
1.4. sekti, kada baigiasi Savivaldybės vardu sudarytų sutarčių galiojimo terminai, ir, pasibaigus sutarties galiojimo terminui, tai pažymėti FVAS sutarčių modulyje;
2. tvarkyti užregistruotų sutarčių ir jų priedų duomenų bazes, siekiant užtikrinti Savivaldybės vardu sudarytų sutarčių veiksmingą naudojimą;
3. sudaryti Savivaldybės vardu sudarytų sutarčių bylas, siekiant užtikrinti tinkamą dokumentų tvarkymą;
4. perduoti dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“ Savivaldybės padaliniui, atsakingam už sutarties vykdymo kontrolę, gautas ir užregistruotas įvairias sąskaitas ir sąskaitas faktūras, sąskaitų (likučių) suderinimo aktus, adresuotus Savivaldybei ir Savivaldybės administracijai, siekiant užtikrinti tinkamą dokumentų apskaitą;
5. rengti Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus pagal kompetenciją, siekiant užtikrinti skyriui pavestų funkcijų vykdymą;
6. dalyvauti pagal kompetenciją darbo grupių, sudarytų dokumentų valdymo klausimams spręsti, darbe, kad būtų įgyvendinami šioms darbo grupėms suformuluoti uždaviniai;
7. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais, kitomis institucijomis ir įstaigomis, teikti informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims, nagrinėti piliečių prašymus, skundus ir atsakyti į juos, konsultuoti Savivaldybės darbuotojus, rengti raštus pagal savo kompetenciją, siekiant spręsti problemas ir užtikrinti veiksmingą bendradarbiavimą priskirtos kompetencijos klausimais;
8. vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės strateginiai tikslai.
Darbo užmokestis A lygis 11 kategorija
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Asmuo, norėdamas dalyvauti konkurse, per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą privalo pateikti:
1. prašymą leisti dalyvauti konkurse, kuriame nurodomas asmens kodas, sutikimas tvarkyti asmens duomenis, kurie naudojami asmens tapatybei nustatyti Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje ir statistikos tikslais, ir elektroninio pašto adresas, kuriuo bus pateikta informacija;
2. Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje nurodytos formos gyvenimo aprašymą;
3. užpildytą nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaraciją.
Dokumentų priėmimo vieta per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą   adresu www.testavimas.vtd.lt
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama Viešosios vadybos ir personalo skyriuje, adresu: Laisvės al. 96, 109 kab. ir telefonu 42 29 00
Dokumentų priėmimo terminas 2015-08-25      iki 2015-09-03

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.