| Įstaigos pavadinimas | Kauno Juozo Grušo meno gimnazija |
| Pareigos | Mokinio padėjėjas (1,0 etatas)
Pradėti dirbti 2025-10-06 |
| Darbo vieta | Šarkuvos g. 30, Kaunas |
| Reikalavimai | Dirbti mokinio padėjėju turi teisę:
asmuo, įgijęs ne žemesnį nei vidurinį išsilavinimą. Šis asmuo per 2 metus nuo darbo mokinio padėjėju pradžios turi išklausyti ne mažiau nei 16 valandų mokymus dėl darbo su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais; asmuo, turintis pedagogo kvalifikaciją. Šis asmuo per 2 metus nuo darbo mokinio padėjėju pradžios turi išklausyti ne mažiau nei 8 valandų mokymus dėl darbo su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais; asmuo, turintis mokinio padėjėjo kvalifikaciją. Šis asmuo per 2 metus nuo darbo mokinio padėjėju pradžios turi išklausyti ne mažiau nei 8 valandų mokymus dėl darbo su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais. Mokinio padėjėjas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus: privalo turėti QR kodą, patvirtinantį asmens neteistumą ir leidimą dirbti su vaikais; mokėti lietuvių kalbą pagal Lietuvos Respublikos valstybinės kalbos įstatymo nustatytus reikalavimus; mokėti naudotis informacinėmis technologijomis; gebėti bendrauti su specialiųjų poreikių mokiniais, turėti žinių apie jų sutrikimų specifiką, išmanyti vaikų raidos ypatumus, gebėti bendradarbiauti su mokytojais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, specialiųjų ugdymosi poreikių patiriančių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, sveikatos priežiūros, švietimo ir kitų įstaigų darbuotojais; mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje. Mokinio padėjėjas privalo vadovautis: Lietuvos Respublikos įstatymais, poįstatyminiais aktais, Vyriausybės nutariamais; pedagogo etikos kodekso principais; gimnazijos nuostatais, darbo tvarkos taisyklėmis, pareigybės aprašu, kitais gimnazijos lokaliais dokumentais (įsakymais, reglamentais, taisyklėmis, tvarkomis ir pan.). |
| Funkcijos | Mokinio padėjėjo funkcijos:
padėti mokiniui ar (ir) mokinių grupei atlikti su savitarna, savitvarka ir maitinimusi susijusias veiklas; mokiniui įsitraukti į ugdomąsias veiklas, dalyvauti ugdymo procese (paaiškina užduotis, padeda perskaityti/perskaito tekstus, padeda užsirašyti/užrašo mokymo medžiagą ir pan.), pasiruošti pamokai reikiamas priemones, teikti pagalbą pertraukų tarp pamokų metu ir t. t.; padėti orientuotis aplinkoje, judėti; prireikus palydėti mokinį į specialios paskirties erdves, jose užtikrinti jo saugumą; perskaityti tekstą ir (ar) padėti konspektuoti; padėti naudotis ugdymui skirtomis techninės pagalbos priemonėmis pagal mokytojo ar švietimo pagalbos specialisto pateiktą instrukciją, padėti mokytojui jas paruošti; konsultuotis su gimnazijos Vaiko gerovės komisija, mokytoju, švietimo pagalbos specialistu dėl taikytinų veiksmų, kurie padėtų mokiniui įsitraukti į ugdymo procesą ir jame dalyvauti; vykdyti švietimo pagalbos ir kitų specialistų rekomendacijas, instrukcijas, kurios yra nurodytos individualaus ugdymo plane; padėti mokiniui elgtis socialiai priimtinu būdu, išvengti elgesio, kuris neatitinka socialinio, kultūrinio, situacinio ar fizinės aplinkos, kurioje jis vyksta, konteksto bei gali būti laikomas neįprastu, netinkamu arba trikdančiu dėl aplinkos, kurioje jis pasireiškia (toliau – konteksto neatitinkantis elgesys) pasireiškimų, veikiant tiksliai pagal išankstinius susitarimus. Pasireiškus konteksto neatitinkančiam elgesiui, padėti sustabdyti jį arba pasišalinti iš elgesį išprovokavusios aplinkos, teikti informaciją po konteksto neatitinkančio elgesio pasireiškimo, aptariant taikytų veiksmų efektyvumą su švietimo pagalbą teikiančiais specialistais; padėti mokiniui tinkamai naudotis ugdymui skirta kompensacine technika, mokymo bei kompensavimo priemonėmis, padėti judėti po gimnaziją, pasiekti klasę, grupę, kitas patalpas; padėti mokiniui įgyvendinti individualų ugdymo planą, pagal kompetenciją dalyvauti individualaus ugdymo plano įgyvendinimo aptarimuose; bendradarbiauti su mokytojais, kitais švietimo pagalbą teikiančiais specialistais; dalyvauti nacionaliniuose mokymosi pasiekimų patikrinimuose, kuriuose dalyvauja mokinys, kuriam teikiama pagalba, juose vykdyti pedagoginės psichologinės tarnybos rekomendacijas; vadovaujantis švietimo pagalbos specialistų rekomendacijomis padėti mokiniui integruotis į gimnazijos bendruomenę, palaikyti draugystę su bendraamžiais, skatinti bendravimą ir bendradarbiavimą. |
| Darbo užmokestis | Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymu Nr. XIII-198 (priklauso nuo darbo patirties).
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 0,77. |
| Dokumentai, kurie turi būti pateikti | Motyvacinis laiškas; Gyvenimo aprašymas; Dokumentų apie įgytą išsilavinimą kopijos; Teisėto darbo su vaikais kodą (QR kodą) |
| Dokumentų priėmimo vieta | [email protected] |
| Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | +370 37 37 76 27 |
| Dokumentų priėmimo terminas | Dokumentai priimami iki 2025-10-31 |