Organizuoti gimnazijos:
ugdymo plano rengimą ir įgyvendinimą;
bendrųjų programų vykdymą;
metodinį darbą ir gerosios patirties sklaidą;
ilgalaikių planų derinimą;
programų, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;
mokinių nusikalstamumo ir žalingų įpročių prevencinę veiklą, bendradarbiavimą su institucijomis, atsakingomis už mokinių prevencinę veiklą;
mokinių ir bendruomenės narių apklausas ir tyrimus veiklos tobulinimo klausimais;
mokymosi formų pasirinkimo pasiūlą, savarankišką mokymąsi bei mokymą namuose;
dalykų modulių programų rengimą;
budėjimą gimnazijoje;
mokymosi pagalbos teikimo organizavimą;
socialinį darbą.
rengti gimnazijos:
metinius ir strateginius veiklos planus;
pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščius;
mokinių mokymosi pasiekimų suvestines ir jas analizuoti;
ugdymo rezultatų ir lankomumo apskaitos dokumentus ir juos analizuoti;
direktoriaus įsakymų projektus;
informaciją Švietimo ir kitoms institucijoms;
gimnazijos veiklą reglamentuojančius dokumentus (tvarkos aprašus ir kt.), organizuoti jų projektų svarstymą ir derinimą su gimnazijos savivaldos institucijomis;
pedagoginių darbuotojų tarifikaciją;
pedagoginių darbuotojų darbo krūvio sandaros ir darbo grafikų projektus.
vykdyti priežiūrą:
gimnazijos veiklą reglamentuojančių dokumentų įgyvendinimą;
bendrojo ugdymo ir neformaliojo švietimo programų vykdymą;
gimnazijos darbo tvarkos taisyklių laikymąsi (raštu informuoti gimnazijos direktorių apie darbo drausmės pažeidimus);
pamokų, neformaliojo švietimo tvarkaraščių
ugdymo proceso dokumentų tvarkymą pagal raštvedybos taisykles.
koordinuoti:
Vaiko gerovės komisijos darbą;
Metodinės tarybos veiklą;
Mokinių tarybos veiklą;
programų rengimą specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams, jų įgyvendinimą;
gimnazijos įsivertinimo veiklą;
pedagoginių darbuotojų kvalifikacijos tobulinimą, atestaciją;
ugdymo karjerai veiklą;
ugdymo proceso vykdymą, vadovaujantis bendraisiais ugdymo planais, programomis;
mokinių priėmimą į gimnaziją.
inicijuoti inovatyvias gerąsias praktikas (projektai, įtraukiojo ugdymo praktikos, profesiniai dialogai ir kt.) r telkti bendruomenę jų įgyvendinimui;
stebėti ir analizuoti ugdymo proceso rezultatus, pokyčius, su jais supažindinti gimnazijos bendruomenę;
rūpintis palankaus mikroklimato ugdymui(si) ir darbui kūrimu, puoselėti demokratinius gimnazijos bendruomenės santykius;
rūpintis gimnazijos vizualinio identiteto sklaida, gerųjų praktikų viešinimu;
teikti gimnazijos direktoriui informaciją apie ugdymo ir darbo proceso organizavimą;
atlikti kitus nenuolatinio pobūdžio darbus, nurodytus gimnazijos direktoriaus, neviršijant nustatyto darbo laiko;
nesant darbe gimnazijos direktoriaus (komandiruotė, nedarbingumas, atostogos), atlikti jo funkcijas.