Įstaigos pavadinimas Kauno Petrašiūnų progimnazija
Pareigos direktoriaus pavaduotojas (-a) ugdymui (0,75 pareigybės)
Darbo vieta Kauno Petrašiūnų progimnazija, M. Gimbutienės g. 9, Kaunas
Reikalavimai Reikalavimai:

  1. Išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas ar jam prilygintas išsilavinimas ir pedagogo kvalifikacija.
  2. Ne mažesnis kaip 3 metų pedagoginio darbo stažas.
  3. Būti nepriekaištingos reputacijos, kaip ji apibrėžta Lietuvos Respublikos švietimo įstatyme.
  4. Gauta specialiųjų tyrimų tarnybos pažyma dėl asmens tinkamumo siekiamoms pareigoms vadovaujantis Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 17 straipsnio nuostatomis.
  5. Gerai mokėti lietuvių kalbą, žinoti dokumentų rengimo ir įforminimo, dokumentų valdymo ir apskaitos, teisės aktų rengimo reikalavimus. Sklandžiai ir nuosekliais dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
  6. Gebėti naudotis informacinėmis technologijomis ir jas taikyti savo darbe.
  7. Žinoti ir mokėti taikyti:

7.1. Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius direktoriaus pavaduotojo ugdymui veiklą, darbo santykius, viešuosius pirkimus, higienos reikalavimus, darbo saugą ir sveikatą, priešgaisrinę saugą, civilinę saugą;

7.2. Bendruosius ugdymo planus, Bendrąsias programas, jų pritaikymą ir individualizavimą specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams;

7.3. Mokymo dalykų metodikas, šiuolaikinės pedagogikos, psichologijos pagrindus;

7.4. Asmens duomenų apsaugos taisykles.

Funkcijos
  • Direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybė priskiriama vadovų ir jų pavaduotojų pareigybių grupei.

    Pareigybės lygis – A2.

    Direktoriaus pavaduotojo ugdymui funkcijos:

    1. Telkti progimnazijos bendruomenę valstybinės bei Kauno miesto švietimo politikos įgyvendinimui, progimnazijos strateginio plano ir veiklos planų vykdymui.
    2. Dalyvauti direktoriaus sudarytose darbo grupėse, komisijose, inicijuoti jų sudarymą nustatytų funkcijų vykdymui.
    3. Inicijuoti, organizuoti savalaikį ir kokybišką progimnazijos veiklos planų (strateginio, metinio, mėnesio, veiklos tobulinimo, ugdymo plano ir kt.) parengimą ir vykdymą, dalyvauti juos rengiant.
    4. Inicijuoti, koordinuoti progimnazijos veiklos kokybės įsivertinimą ir vykdymą.
    5. Planuoti savo darbinę veiklą, sistemingai vykdyti darbo plano priežiūrą ir vertinimą, planus ir darbo analizę pateikti progimnazijos direktoriui.
    6. Kaupti informaciją apie pradinio ugdymo mokytojų, dalykų mokytojų dirbančių pradinio ugdymo klasėse veiklą, vertinti ir kontroliuoti, kaip įgyvendinamos ugdymo programos.
    7. Organizuoti pradinio ugdymo mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimą sprendžiant mokinių mokymosi krūvio optimizavimo klausimus.
    8. Rūpintis darbe nesančių pradinio ugdymo mokytojų pavadavimu, pamokų užimtumu.
    9. Rengti pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų atlikimą reglamentuojančias taisykles, tvarkas, aprašus, pedagoginio personalo ir mokytojo padėjėjo pareigybių aprašymus, juos atnaujinti.
    10. Rengti direktoriaus įsakymų, vidaus ir siunčiamų dokumentų projektus, susijusius su pavaduotojo ugdymui funkcijomis.
    11. Rūpintis palankaus ugdymui ir darbui mikroklimato kūrimu ir palaikymu, puoselėti demokratinius progimnazijos bendruomenės santykius.
    12. Sudaryti pamokų, neformaliojo švietimo pamokų tvarkaraščius.
    13. Vykdyti mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo sistemos (pradinio ugdymo programos) priežiūrą bei analizę, inicijuoti jos tobulinimą, organizuoti ir kontroliuoti tėvų (globėjų, rūpintojų) informavimą apie 1-4 kl. mokinių pasiekimus.
    14. Planuoti ir organizuoti mokytojų kvalifikacijos tobulinimą, vertinimą, dalyvauti rengiant jų atestacijos perspektyvinius planus, teikti pagalbą rengiantis jiems atestuotis ar pasitvirtinti turimą kvalifikacinę kategoriją.
    15. Kuruoti, vykdyti priežiūrą ir vertinti: mokytojų parengtus ilgalaikius planus, klasių vadovų planus, neformaliojo švietimo programas ir jų vykdymą; 1-4 klasių ugdymo procese integruojamų programų įgyvendinimą.
      1. Organizuoti ir kontroliuoti 1-4 kl. neformalųjį švietimą, specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių 1-4 kl. mokinių ugdymą.
      2. Inicijuoti ir kontroliuoti mokinių teisių pažeidimo, smurto ir patyčių, narkotinių ir psichotropinių medžiagų vartojimo prevencinį darbą 1-4 kl., darbą su socialinę riziką patiriančiais mokiniais.
      3. Vykdyti privalomo mokymosi kontrolę, informuoti suinteresuotas institucijas apie vengiančius mokytis vaikus ir įstatymų nustatyta tvarka taikyti poveikio priemones, teikti duomenis Nesimokančių vaikų ir mokyklos nelankančių mokinių informacinėje sistemoje (NEMIS).
      4. Sudaryti 1-4 kl. mokinių pusmečių bei metines mokinių pažangos ir pasiekimų, lankomumo suvestines, jų analizę.
      5. Vadovauti mokinių priėmimo į progimnaziją komisijos darbui.
      6. Rengti 1-4 klasių mokinių mokymo sutartis.
      7. Inicijuoti ir palaikyti ryšius su progimnazijos socialiniais partneriais, vietos bendruomene, bendradarbiauti su pagalbą mokiniui, mokytojui ir progimnazijai teikiančiomis įstaigomis, policijos, socialinių paslaugų, sveikatos įstaigomis, vaiko teisių apsaugos tarnybomis ir kitomis institucijomis, dirbančiomis vaiko teisių apsaugos srityje.
      8. Rengti darbo saugos ir sveikatos instrukcijas mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams, jas laiku atnaujinti, instruktuoti juos darbo vietoje atžymint instruktavimų registracijos žurnale. Vesti saugaus eismo ir saugaus elgesio instruktažus pradinio ugdymo mokytojams, vykstantiems su mokiniais į ekskursijas ir išvykas, kontroliuoti jų pravedimą mokiniams.
      9. Dalyvauti progimnazijos turto inventorizacijoje.
      10. Inicijuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus, vykdyti direktoriaus įsakymais paskirtas viešųjų pirkimų procese ir viešųjų pirkimų vidaus kontrolėje dalyvaujančių asmenų funkcijas, rengti ir tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus.
      11. Dalyvauti rengiant progimnazijos biudžeto projektus.

      27. Vykdyti mokinių nelaimingų atsitikimų registravimą, apskaitą ir tyrimus.

Darbo užmokestis
  • Darbo užmokestis: Darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu. Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 2,1159 iki 2,1232 atsižvelgiant į pedagoginio darbo patirtį (metais).
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Dokumentai, kurie turi būti pateikti:

      1. Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
      2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
      3. Gyvenimo aprašymas.
      4. Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija.
    • 5. Buvusių darboviečių rekomendacijos (pageidautina).

Dokumentų priėmimo vieta Dokumentų priėmimo vieta: Dokumentai dalyvauti konkurso atrankoje teikiami tik
el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį https://pm.vataras.lt)
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Kontaktinis tel.: +370 37 45 57 48

https://petrasiunai.kaunas.lm.lt/, el. paštu [email protected]

Dokumentų priėmimo terminas Dokumentų priėmimo terminas: 2025-11-27 (įskaitytinai)

Atrinkti kandidatai bus kviečiami individualiam pokalbiui asmeniškai.

 

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.