| Įstaigos pavadinimas |
Negalią turinčių asmenų centras „KORYS“ |
| Pareigos |
Vyresnysis specialistas (-ė) (dokumentacijai), 0,5 et. |
| Darbo vieta |
Danų g. 15A, Kaunas |
| Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą (privalumas- išsilavinimas administravimo srityje)
- Išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Darbo kodeksą ir kitus teisės aktus, susijusius su personalu, Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų rengimą, raštvedybą ir saugojimą
- Išmanyti siunčiamųjų ir gaunamųjų dokumentų įforminimo tvarką ir reikalavimus.
- Mokėti dirbti dokumentų valdymo programa (privalumas – DVS „Kontora“)
- Gebėti valdyti, kaupti, sisteminti informaciją ir rengti išvadas, mokėti operatyviai spręsti iškilusias problemas.
- Gebėti sklandžiai, taisyklinga valstybine kalba dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
- Turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius, gebėti naudotis Microsoft Office programomis bei kitomis informacinėmis technologijomis.
|
| Funkcijos |
- Organizuoja Centro elektroninių ir popierinių dokumentų valdymą;
- tvarko Centro veiklos organizavimo dokumentų bylas;
- atsiliepia į telefono skambučius bendruoju įstaigos telefonu, tikslingai juos nukreipia;
- valdo įstaigos elektroniniu paštu gaunamą informaciją, savo kompetencijos ribose atsako į laiškus, nukreipia juos atsakingiems asmenims;
- rengia įstaigos tvarkomųjų, organizacinių ir siunčiamųjų dokumentų, susijusių su įstaigos veikla, projektus pagal Dokumentų rengimo taisykles ir Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- užtikrina, kad iš įstaigos siunčiami dokumentai būtų parengti tinkamai ir be klaidų;
- registruoja pasirašytus siunčiamus dokumentus (lydraščius) ir išsiunčia adresatams,
- priima Centro (visų skyrių) gaunamus raštus ir dokumentus, juos peržiūri, registruoja, nukreipia atsakingiems asmenims;
- perduoda vykdytojams administracijos pavedimus, tvarko jų apskaitą, kontroliuoja vykdymo terminus, apie vėlavimą informuoja Centro direktorių;
- tvarko darbuotojų asmens bylas, renka, kaupia ir tikslina informaciją apie darbuotojus;
- administruoja priėmimą į konkursines pareigas;
- supažindina pasirašytinai darbuotojus su Centro direktoriaus įsakymu pavestais įpareigojimais ir informacija;
- priimant darbuotoją į darbą, supažindina jį pasirašytinai su įstaigos veiklą reglamentuojančiais dokumentais;
- koordinuoja pareigybės aprašymų rengimą ir koregavimą, supažindina darbuotojus pasirašytinai su pareigybės aprašymais;
- savo kompetencijos atsako į interesantų klausimus, priima ir suteikia informaciją telefonu;
- teisės aktų nustatyta tvarka, likus 2 (dviem) mėnesiams iki kalendorinių metų pradžios, parengia Centro dokumentacijos planą ir teikia jį derinimui Kauno miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriui;
- rengia dokumentacijos plano papildymų sąrašą bei teikia derinimui Kauno miesto savivaldybės administracijos Socialinių paslaugų skyriui;
- organizuoja Centro dokumentacijos archyvavimą;
- užtikrina Centro archyve esančių dokumentų saugumą ir tvarką;
- rengia archyvines pažymas.
|
| Darbo užmokestis |
Darbo užmokestis pradėjus dirbti – 890 Eur iki mokesčių (0,5 et.) Vėliau priklausomai nuo stažo pareiginės algos koeficientas gali būti didinamas. |
| Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
- Gyvenimo aprašymas (CV);
- išsilavinimą patvirtinantis dokumentas
|
| Dokumentų priėmimo vieta |
Danų g. 15 A, Kaunas
Dokumentus siųsti el. paštu: [email protected]
*Siųsdami savo gyvenimo aprašymą, Jūs sutinkate, kad jame pateikti duomenys bus saugomi įstaigos duomenų bazėje 12 mėnesius ir gali būti naudojami Jūsų kandidatūros svarstymui į atitinkamas darbo pozicijas. Sutikimą galite atšaukti, mus informuodami el. paštu [email protected] |
| Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Negalią turinčių asmenų centras „Korys“
Danų g. 15A, Kaunas, tel. 8-671 76385 |
| Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2025-12-31 |