Įstaigos pavadinimas AB „KAUNO ENERGIJA“
Pareigos vadovas
Darbo vieta Finansų departamento Finansų kontrolės skyrius
Reikalavimai
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis;
  • specializacija – ekonomika, finansai;
  • profesinė patirtis – ne mažiau kaip 3 metų darbo stažas finansų kontrolės, analizės ar finansinio audito srityje;
  • užsienio kalbų mokėjimas – anglų kalbos ne žemesniu kaip B1 lygiu;
  • kompiuterinis raštingumas – labai geri darbo MS Office programos įgūdžiai, patirtis dirbant su dideliais duomenų kiekiais.

Finansų kontrolės skyriaus vadovas turi atitikti šiuos papildomus kvalifikacinius kriterijus:

  • Bendrovės veikla susijusių įstatymų ir kitų teisės aktų išmanymas;
  • dokumentų rengimo ir įforminimo taisyklių išmanymas;
  • tarptautinių verslo apskaitos standartų, verslo apskaitos standartų bei kitų buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų žinojimas;
  • aukštesniųjų finansinių, kontrolės bei revizijos organų nutarimų, įsakymų, kitų metodinių ir normatyvinių aktų, reglamentuojančių buhalterinę apskaitą ir ataskaitų sudarymo klausimus žinojimas;
  • šiuolaikinių skaičiavimo technikos priemonių ir jų taikymo galimybių, atliekant apskaitos skaičiavimo darbus ir bendrovės gamybines, ūkines bei finansines veiklos analizes išmanymas.

Finansų kontrolės skyriaus vadovas turi atitikti šiuos bendrųjų gebėjimų ir asmeninių savybių kriterijus:

  • būti pareigingas, darbštus, atsakingas;
  • gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
  • turėti analitinį, strateginį mąstymą, sugebėti valdyti bei įgyvendinti pokyčius.
Funkcijos
  • analizuoja, vertina Bendrovės ir jos dukterinių įmonių veiklos ir finansinius rodiklius, teikia įžvalgas vadovybei, siekiant racionaliai naudoti įmonės išteklius ir resursus;
  • kontroliuoja ir koordinuoja Bendrovės biudžeto sudarymą ir vykdymą, dalyvauja sudarant biudžetą;
  • kontroliuoja ekonomišką materialinių, darbo ir finansų resursų naudojimą, Bendrovės nuosavybės saugumą;
  • pagal buhalterinės apskaitos įstatymus formuoja apskaitos politiką, atsižvelgdamas į Bendrovės veiklos struktūrą ir ypatumus bei užtikrindamas jos finansinį stabilumą, dalyvauja rengiant ir diegiant pažangias apskaitos formas ir metodus;
  • tikrina kaip laikomasi pirminių ir buhalterinių dokumentų, atsiskaitymų ir mokėjimo įsipareigojimų forminimo tvarkos;
  • organizuoja buhalterinės apskaitos ir atsiskaitymų, dokumentų reviziją ir patikras;
  • imasi priemonių, kad išvengtų trūkumų, neteisėtų piniginių lėšų ir prekių bei materialinių vertybių išlaidų, finansų ir ūkio įstatymų pažeidimų;
  • konsultuoja materialiai atsakingus asmenis vertybių, už kurių saugumą jie yra atsakingi, apskaitos ir saugumo klausimais
Darbo užmokestis pagal susitarimą
Dokumentai, kurie turi būti pateikti
  • Gyvenimo aprašymas,
  • motyvacinis laiškas,
  • kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai
Dokumentų priėmimo vieta El. paštu [email protected]
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Tel. 8 37 305 842
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2018-06-30

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.