Įstaigos pavadinimas |
AB „KAUNO ENERGIJA“ |
Pareigos |
administratorius |
Darbo vieta |
Personalo ir administravimo skyriaus Kanceliarija |
Reikalavimai |
- išsilavinimas – aukštasis universitetinis;
- specializacija – vadyba, administravimas arba viešasis administravimas;
- profesinė patirtis – 2 metų darbo stažas, administratoriaus ar panašios veiklos patirtis;
- užsienio kalbų žinojimas – geros anglų ir rusų kalbų žinios;
- kompiuterinis raštingumas – kompiuterio naudojimas ir bylų tvarkymas Windows Office programomis;
Administratorius turi atitikti šiuos papildomus kvalifikacinius kriterijus:
- gebėti rengti teisės aktų, generalinio direktoriaus įsakymus, potvarkių projektus, bei kitus organizacinius, informacinius ir tvarkomuosius dokumentus, gerai išmanyti raštvedybos taisykles;
- puikiai išmanyti dokumentų valdymo sistemą, darbe vadovautis Dokumentų rengimo taisyklėmis, raštvedybos taisyklėmis, gerai žinoti dokumentų rengimo, įforminimo ir registravimo tvarką;
- mokėti kaupti, sisteminti, valdyti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
Administratorius turi atitikti šiuos bendrųjų gebėjimų ir asmeninių savybių kriterijus:
- teisės aktų žinojimas;
- dokumentų rengimą, tvarką, apskaitą;
- lietuvių kalbos ir kultūros išmanymas;
- profesinio etiketo ir tarnybinio etiketo reikalavimų žinojimas;
- organizuotumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas, atsakingumas, pareigingumas
|
Funkcijos |
- rengia, spausdina Bendrovės veiklos įsakymus, vadovo potvarkius, raštus, įgaliojimus arba pagal raštvedybos reikalavimus įformina jau parengtus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje.
- konsultuoja Bendrovės darbuotojus dokumentų rengimo klausimais;
- kontroliuoja Bendrovės dokumentų įforminimą ir tvarkymą;
- tvirtina Bendrovės sudarytų, gaunamų ar siunčiamų dokumentų kopijas, nuorašus;
- peržiūri Bendrovei adresuotus dokumentus ar kitą gautą korespondenciją, registruoja, atiduoda pagal paskirtį ar su Bendrovės generalinio direktoriaus rezoliucija paskirsto atsakingiems vykdytojams;
- registruoja gaunamus, siunčiamus raštus;
- tvarko siunčiamą korespondenciją: patikrina ar įformina pagal dokumentų valdymo reikalavimus, registruoja, išsiunčia faksu, paštu ar elektroniniu paštu;
- vykdo užduočių atlikimo kontrolę dokumentų valdymo sistemoje, pagal poreikį, teikia ataskaitas apie užduočių įvykdymą generaliniam direktoriui;
- perduoda ir priima informaciją elektroniniu paštu ir faksu;
- etiškai elgiasi ir laikosi dalykinės išvaizdos reikalavimų
|
Darbo užmokestis |
Iki 500 Eur (neatskaičius mokesčių) |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai |
Dokumentų priėmimo vieta |
El. paštu [email protected] |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. 8 37 305 842 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2017-11-30 |