Įstaigos pavadinimas AB „KAUNO ENERGIJA“
Pareigos administratorius
Darbo vieta Personalo ir administravimo skyriaus Kanceliarija
Reikalavimai
  • išsilavinimas – aukštasis universitetinis;
  • specializacija – vadyba, administravimas arba viešasis administravimas;
  • profesinė patirtis – 2 metų darbo stažas, administratoriaus ar panašios veiklos patirtis;
  • užsienio kalbų žinojimas – geros anglų ir rusų kalbų žinios;
  • kompiuterinis raštingumas – kompiuterio naudojimas ir bylų tvarkymas Windows Office programomis;

Administratorius turi atitikti šiuos papildomus kvalifikacinius kriterijus:

  • gebėti rengti teisės aktų, generalinio direktoriaus įsakymus, potvarkių projektus, bei kitus organizacinius, informacinius ir tvarkomuosius dokumentus, gerai išmanyti raštvedybos taisykles;
  • puikiai išmanyti dokumentų valdymo sistemą, darbe vadovautis Dokumentų rengimo taisyklėmis, raštvedybos taisyklėmis, gerai žinoti dokumentų rengimo, įforminimo ir registravimo tvarką;
  • mokėti kaupti, sisteminti, valdyti, atnaujinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;

Administratorius turi atitikti šiuos bendrųjų gebėjimų ir asmeninių savybių kriterijus:

  • teisės aktų žinojimas;
  • dokumentų rengimą, tvarką, apskaitą;
  • lietuvių kalbos ir kultūros išmanymas;
  • profesinio etiketo ir tarnybinio etiketo reikalavimų žinojimas;
  • organizuotumas, analitinis mąstymas, komunikabilumas, atsakingumas, pareigingumas
Funkcijos
  • rengia, spausdina Bendrovės veiklos įsakymus, vadovo potvarkius, raštus, įgaliojimus arba pagal raštvedybos reikalavimus įformina jau parengtus dokumentus, registruoja juos dokumentų valdymo sistemoje.
  • konsultuoja Bendrovės darbuotojus dokumentų rengimo klausimais;
  • kontroliuoja Bendrovės dokumentų įforminimą ir tvarkymą;
  • tvirtina Bendrovės sudarytų, gaunamų ar siunčiamų dokumentų kopijas, nuorašus;
  • peržiūri Bendrovei adresuotus dokumentus ar kitą gautą korespondenciją, registruoja, atiduoda pagal paskirtį ar su Bendrovės generalinio direktoriaus rezoliucija paskirsto atsakingiems vykdytojams;
  • registruoja gaunamus, siunčiamus raštus;
  • tvarko siunčiamą korespondenciją: patikrina ar įformina pagal dokumentų valdymo reikalavimus, registruoja, išsiunčia faksu, paštu ar elektroniniu paštu;
  • vykdo užduočių atlikimo kontrolę dokumentų valdymo sistemoje, pagal poreikį, teikia ataskaitas apie užduočių įvykdymą generaliniam direktoriui;
  • perduoda ir priima informaciją elektroniniu paštu ir faksu;
  • etiškai elgiasi ir laikosi dalykinės išvaizdos reikalavimų
Darbo užmokestis Iki 500 Eur (neatskaičius mokesčių)
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Gyvenimo aprašymas, motyvacinis laiškas, kvalifikaciją ir išsilavinimą patvirtinantys dokumentai
Dokumentų priėmimo vieta El. paštu [email protected]
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Tel. 8 37 305 842
Dokumentų priėmimo terminas  Iki 2017-11-30

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.