Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
Pareigos |
Centrinio apskaitos skyriaus Administracijos apskaitos poskyrio specialistas |
Darbo vieta |
Kauno miesto savivaldybės administracijos Centrinis vapskaitos skyrius |
Reikalavimai |
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį finansų valdymo ir apskaitos srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešojo sektoriaus subjekto buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, mokesčių administravimą, dokumentų valdymą, informacijos teikimą;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: ,,MS Word“, ,,MS Excel”, ,,MS Outlook“, ,,Internet Explorer“, Finansų valdymo ir apskaitos sistema (FVAS);
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
|
Funkcijos |
Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos yra šios:
- tvarkyti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos vykdomų programų (toliau – programos) išankstinių apmokėjimų ir mokėtinų sumų tiekėjams, rangovams ir kitoms organizacijomis apskaitą, lėšų sąnaudų ir panaudoto finansavimo sumų apskaitą, išlaidų analitinę apskaitą pagal programas ir priemones, valstybės funkcijas ir ekonominę klasifikaciją;
- tvarkyti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų registrų apskaitą ir sudaryti suvestinius apskaitos registrus;
- rengti ir teikti bankams lėšų mokėjimo pavedimus, naudojantis banko internetine klientų aptarnavimo sistema, siekiant užtikrinti atsiskaitymus;
- tikrinti Savivaldybės administracijos padalinių ir įstaigų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, pateiktus apskaitos dokumentus, susijusius su į apskaitą įtrauktų sutarčių, sudarytų su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis, vykdymu, reikalauti, kad pateikti dokumentai būtų tinkamai įforminti ir sutvarkyti;
- derinti su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis mokėtinas ir gautinas sumas, rengti suderinimo aktus;
- rinkti ir teikti duomenis, reikalingus išlaidų sąmatos vykdymo ir finansinėms ataskaitoms ir šių ataskaitų aiškinamųjų raštų priedams parengti;
- bendradarbiauti ir keistis informacija buhalterinės apskaitos ir kitais skyriaus veiklos klausimais su Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, rengti raštus, nagrinėti pareiškėjų prašymus, skundus ir atsakyti į juos, teikti skyriaus valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti, teikti informaciją pagal savo kompetenciją;
- rengti skyriaus vedėjo įsakymu priskirtų programų paraiškas gauti finansavimą;
- vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
|
Darbo užmokestis |
koeficientas 5,8 |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas privalo pateikti:
- prašymą leisti dalyvauti konkurse;
- asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams;
- gyvenimo aprašymą – nurodyti vardą, pavardę, gimimo datą, gyvenamosios vietos adresą, telefono numerį, elektroninio pašto adresą, išsilavinimą, darbo patirtį, savo privalumų sąrašą (nurodyti dalykines savybes). Jeigu pareigybei, kuriai skelbiamas konkursas, užimti būtini tam tikri įgūdžiai, šiame sąraše turi būti nurodyti ir jie;
- užpildytą pretendento anketą
|
Dokumentų priėmimo vieta |
per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Išsamesnė informacija teikiama Personalo valdymo skyriuje, adresu: Laisvės al. 94A, 332 kab. ir telefonu 20 12 22 |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2019-01-22 |