Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Dokumentų skyriaus vyriausiasis specialistas, pakaitinis valstybės tarnautojas
Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracijos Dokumentų skyrius
Reikalavimai

Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1. turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

2. turėti 1 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje arba patirties viešojo administravimo įstaigose;

3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, valstybės tarnybą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir teisės aktų rengimą;

4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“,  „Internet Explorer“, dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“;

5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Funkcijos

Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:

1. peržiūrėti ir teikti Direktoriui pasirašyti ar vizuoti siunčiamus dokumentus,  Savivaldybės administracijos padalinių pateiktus Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, sutartis ir kitus dokumentus, peržiūrėti gautus dokumentus, nagrinėti raštus ir kitus dokumentus, rengti ir teikti išvadas, pasiūlymus dėl juose keliamų problemų sprendimo, siekiant padėti Direktoriui vykdyti jo funkcijas;

2. įvesti Direktoriaus rezoliucijas į dokumentų valdymo sistemą „Kontora“, paskirstyti ir perduoti Savivaldybės administracijos padaliniams raštus su Direktoriaus rezoliucijomis, rengti Direktoriaus pavedimu raštus ir kitus dokumentus, sekti Direktoriaus rezoliucijų ir pavedimų vykdymo terminus ir teikti apie tai informaciją Direktoriui, siekiant užtikrinti tinkamą Direktoriaus sprendimų vykdymą ir dokumentų valdymą;

3. rengti Direktoriaus pavedimu įsakymų Direktoriaus veiklos klausimais projektus, siekiant užtikrinti Savivaldybės funkcijų vykdymą;

4. dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje, Direktoriaus rengiamuose posėdžiuose, pasitarimuose, susitikimuose su interesantais ir svečiais, Direktoriaus pavedimu rengti posėdžių ir pasitarimų protokolus, registruoti Direktoriaus organizuojamų posėdžių protokolus tam, kad būtų pasiekti Direktoriaus sudarytoms ar vadovaujamoms darbo grupėms ir komisijoms suformuluoti uždaviniai ir tinkamai įforminti jų sprendimai;

5. derinti Direktoriaus susitikimų ir pasitarimų laiką, sudaryti Direktoriaus dienotvarkes ir skelbti jas internete, priimti svečius ir interesantus pagal sudarytą Direktoriaus dienotvarkę, informuoti Direktorių ir kitus suinteresuotus asmenis apie vykstančius renginius, susitikimus, priėmimus ir pateikti Direktoriui ir kitiems suinteresuotiems asmenims reikiamą medžiagą, siekiant padėti Direktoriui organizuoti darbą ir planuoti darbo laiką;

6. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, miesto bendruomenėmis, teikti konsultacijas fiziniams  ir juridiniams asmenims telefonu ir raštu, rengti atsakymus į paklausimus, siekiant suteikti reikiamą informaciją pagal savo kompetenciją;

7. kontroliuoti Savivaldybės salių užimtumą vyriausiojo specialisto, atsakingo už salių užimtumo kontrolę, atostogų, ligos, komandiruotės ar kitų neatvykimų į darbą metu, siekiant užtikrinti tinkamą salių naudojimą;

8. vykdyti kitus su Direktoriaus ir skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės strateginiai tikslai.

Darbo užmekestis A lygis 12 kategorija
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Asmuo, norėdamas dalyvauti konkurse, per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą privalo pateikti:
1. prašymą leisti dalyvauti konkurse, kuriame nurodomas asmens kodas, sutikimas tvarkyti asmens duomenis, kurie naudojami asmens tapatybei nustatyti Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje ir statistikos tikslais, ir elektroninio pašto adresas, kuriuo bus pateikta informacija;
2. Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje nurodytos formos gyvenimo aprašymą;
3. užpildytą nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaraciją.
Dokumentų priėmimo vieta per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama Personalo valdymo skyriuje, adresu: Laisvės al. 94A, 333 kab. ir telefonu 20 74 92
Dokumentų priėmimo terminas  Iki 2018-07-20

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.