Įstaigos pavadinimas VšĮ „Kaunas IN“
Pareigos Verslo skyriaus projektų vadovas (ė)
Darbo vieta VšĮ „Kaunas IN“, A. Mickevičiaus g. 58, Kaunas
Reikalavimai
  • Aukštasis arba jam prilygintas išsilavinimas socialinių mokslų studijų, vadybos, ekonomikos, viešojo administravimo srityje;
  • Ne mažesnė nei 1 metų darbo patirtis administravimo srityje;
  • Projektų valdymo įgūdžiai;
  • Puikūs darbo „Microsoft Office“ programomis įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių ir anglų kalbos žinios (rašymas ir kalbėjimas);
  • Normatyvinių teisinių aktų ir kitų dokumentų susijusių su dokumentų archyvavimu žinojimas;
  • Buhalterinių žinių pagrindai;
  • Puikios raštvedybos žinios;
  • Komunikabilumas, greita orientacija, organizuotumas, kruopštumas, atidumas, stiprus atsakomybės jausmas.
Funkcijos

nuosavybės teise disponuojamo turto ir panaudos teise valdomo turto, kilnojamojo turto nuomos, panaudos, komunalinių paslaugų sutarčių administravimas: kontroliuoti šiose sutartyse iškeltų reikalavimų laikymąsi, teikti duomenis už apskaitą atsakingiems įstaigos darbuotojams nuomos ir eksploatacinių sąnaudų sąskaitoms išrašyti, kontroliuoti kaip mokami nuomos mokesčiai ir mokesčiai už eksploatacines sąnaudas, kontroliuoti nuosavybės teise valdymo bei pagal panaudos sutartis perduoto turto draudimo sutartis; organizuoti, koordinuoti ir atlikti kitus darbus dėl nekilnojamojo turto perėmimo, inventorizavimo ir teisinio registravimo;

o    rengti efektyvaus turto valdymo projektus bei ataskaitas apie atliktą darbą;

o    prižiūrėti, kad negyvenamųjų patalpų nuomos, panaudos sutartys būtų rengiamos, pratęsiamos ir nutraukiamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir Kauno miesto savivaldybės (jei taikoma) nustatyta tvarka;

o    įstaigos raštvedyba: gaunamų ir siunčiamų dokumentų administravimas; raštų rengimas; korespondencijos siuntimas; darbas su dokumentų valdymo sistema „Kontora“; sutarčių ir kitų dokumentų registravimas;

o    personalo dokumentacijos pildymas (įsakymai, prašymai, komandiruočių dokumentavimas, atostogų apskaita, darbuotojų atranka, įdarbinimo/atleidimo iš darbo dokumentacija, darbo sutarčių sudarymas, keitimas ir papildymas), personalo duomenų suvedimas į personalo valdymo programą „Personalas“;

o    PVM sąskaitų faktūrų išrašymas finansų valdymo ir apskaitos programa „Biudžetas VS“.

Darbo užmokestis 770 EUR NETO
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Gyvenimo aprašymas (CV)
Dokumentų priėmimo vieta Gyvenimo aprašymus siųsti [email protected], tel. +370 650 47076
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Verslo skyriaus projektų vadovė Lina Čereškevičienė, [email protected], +370 650 47076
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2019 m. birželio 28 dienos

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.