Funkcijos |
- Dirbti socialiniu pedagogu su jaunimo klasių mokiniais.
- Vertinti ir padėti spręsti problemas, susijusias su įvairiais vaikams kylančiais sunkumais (pagrindinių vaiko reikmių tenkinimo, saugumo užtikrinimo), dirbti su vaikais, priklausomais nuo alkoholio, narkotinių medžiagų, patiriančiais seksualinį ir fizinį išnaudojimą, vykdyti saviraiškos ir saviaktualizacijos, mokymosi motyvacijos, lankomumo, užimtumo, emocinių ir elgesio bei kitų problemų sprendimo prevencines programas.
- Tirti socialinės pedagoginės pagalbos poreikį. Organizuoti ir koordinuoti socialinės-pedagoginės pagalbos teikimą ir vertinti jos kokybę. Kiekvienam vaikui, su kuriuo dirbama, užvesti bylą ir laikyti joje informaciją apie vaiko socialinę situaciją bei teikiamos pagalbos procesą. Informuoti administraciją, pedagogus, kitus specialistus apie probleminę situaciją, nepažeidžiant konfidencialumo. Konsultuotis su kolegomis ir prireikus siųsti vaiką pas kitus specialistus.
- Stebėti mokinių lankomumą, atlikti tyrimus, siekiant išaiškinti pamokų nelankymo priežastis, informuoti administraciją ir steigėją apie mokyklą nelankančius mokinius. Atsakyti už nelankančių mokyklos mokinių duomenų bazę.
- Informuoti tėvus apie jų teisę gauti socialinę-pedagoginę pagalbą ir teikti tokią pagalbą. Padėti tėvams ar teisėtiems vaiko atstovams ugdyti savo vaiką, suprasti jo socialinius psichologinius poreikius, jų tenkinimo svarbą, geriau suprasti vaiko, turinčio vystymosi sunkumų, poreikius, tėvų teises ir pareigas.
- Kartu su įstaigos pedagogais, visuomeninėmis organizacijomis ir socialiniais partneriais iš kitų institucijų atlikti šviečiamąjį-informacinį darbą.
- Inicijuoti išteklių, kurie būtini vaikų ir jų šeimų poreikiams patenkinti, gavimą.
- Rengti socialinio pedagogo metinį veiklos planą ir metinę veiklos ataskaitą. Rengti mokinių socialinės veiklos metinį planą.
- Rengti Skyriaus mokinių socialinį pasą.
- Kartu su klasių auklėtojais, kitais ugdytojais rūpintis vaikų socialinių įgūdžių ugdymu. Dalyvauti gimnazijos, miesto, šalies akcijose ir
- Dalyvauti direkciniuose, mokytojų tarybos, klasė vadovų posėdžiuose, vaiko gerovės komisijos veikloje, tėvų susirinkimuose. Bendradarbiauti su klasių vadovais, kitais pedagogais, specialistais, administracija sprendžiant vaikų socialines-pedagogines problemas, ieškant efektyvių pagalbos būdų. Teikti pasiūlymus, kaip galima gerinti socialinį-pedagoginį klimatą, sukurti jaukią, saugią aplinką.
- Palaikyti ryšius su įvairiomis valstybinėmis įstaigomis ir nevyriausybinėmis organizacijomis, teikiančiamos socialinę, psichologinę, teisinę pagalbą.
- Kartu su klasių vadovais ir kitais specialistais lankyti vaikus jų namuose.
- Bendradarbiauti su tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, pedagogais ir kitų institucijų atstovais;
- Administracinio budėjimo dienomis Skyriuje organizuoti sergančių, atostogaujančių ar laikinai išvykusių mokytojų pavadavimą.
- Aktyviai dalyvauti Skyriaus Resocializacijos centro veikloje.
- Visos pareigybės aprašyme socialinės pedagogės veiklos dokumentaciją sistemingai kaupti, segtuvuose, registracijos žurnaluose su pavadinimais:
- Skyriaus mokinių, su kuriais dirbama, bylos;
- Skyriaus mokinių lankomumo ataskaitos;
- Skyriaus mokinių socialinis pasas;
- Skyriaus mokinių tėvų konsultavimas
|