Įstaigos pavadinimas Kauno Bernardo Brazdžionio mokykla-daugiafunkcis centras
Pareigos raštinės vedėjas
Darbo vieta Kauno Bernardo Brazdžionio mokykla-daugiafunkcis centras
Partizanų g. 22
Reikalavimai • Turėti aukštąjį išsilavinimą;
• Gebėti naudotis informacinėmis technologijomis (MS Office programomis Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
• Žinoti lietuvių kalbos vartojimo reikalavimus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
• Išmanyti tvarkomųjų, normatyvinių dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo, perdavimo, apskaitos ir saugojimo tvarką;
• Mokėti kaupti, sisteminti informaciją;
• Turėti bendravimo įgūdžių, mokėti dirbti komandoje, gebėti greitai orientuotis situacijose.
Funkcijos • Surinkti reikiamą informaciją vadovui, jo pavedimu kviesti darbuotojus.
• Organizuoti vadovo pokalbius telefonu.
• Priimti ir išsiųsti telefonogramas, faksogramas, pašto/elektroninio pašto laiškus; nesant vadovui, užrašyti priimtus pranešimus ir pranešti jam apie juos.
• Organizuoti vadovo rengiamus posėdžius ir pasitarimus (rinkti reikiamą medžiagą, pranešti dalyviams apie posėdžio ar pasitarimo laiką, vietą, darbotvarkę, registruoti dalyvius.
• Priimti ir perduoti telefaksus, telefonogramas, siųsti elektroninius laiškus.
• Sisteminti, registruoti gaunamus dokumentus.
• Vadovo nurodymu spausdinti įvairius dokumentus.
• Priimti dokumentus vadovui pasirašyti.
• Organizuoti lankytojų priėmimą.
• Formuoti pedagogų asmens bylas, užtikrinti jų saugumą.
• Rengti ir įforminti dokumentus (įsakymus dėl darbuotojų priėmimo į pareigas, perkėlimo, atleidimo iš pareigų, darbo užmokesčio, atostogų vaikui prižiūrėti klausimais; įsakymus veiklos organizavimo klausimais, dėl kasmetinių, nemokamų, mokymosi ir kt. atostogų bei komandiruočių, papildomų poilsio dienų, sutrumpinto darbo laiko klausimais; susirašinėjimo su Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, savivaldybių administracijų švietimo padaliniais ir kitomis įstaigomis veiklos klausimais dokumentus) pagal raštvedybos taisyklių reikalavimus, pagal paskirtį juos registruoti.
• Rengti darbo sutartis ir atlikti pakeitimus jose apie darbo sąlygų ar kt. pasikeitimus.
• Rengti pažymas darbuotojams, pranešimus apie apdraustuosius valstybiniu socialiniu draudimu.
• Vykdyti dokumentų valdymą, formuoti dokumentų bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, ruošti jas atiduoti į mokyklos archyvą.
• Rengti kiekvienų metų dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašą.
• Vykdyti atskirus savo tiesioginio vadovo tarnybinius pavedimus.
Darbo užmokestis MMA
Dokumentai, kurie turi būti pateikti 1. Prašymas leisti dalyvauti atrankoje;
2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija;
3. Išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijos;
4. Gyvenimo aprašymas;
5. Motyvacinis laiškas.
Dokumentų priėmimo vieta Skenuoti dokumentai pateikiami el. pašto adresu [email protected]
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai 8 603 15200
Dokumentų priėmimo terminas iki 2015 m. rugsėjo 28 d. 16.00 val.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.