Įstaigos pavadinimas Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazija
Pareigos Raštinės vedėjas
Darbo vieta

Kauno Jurgio Dobkevičiaus progimnazija

Adresas: V. Čepinskio g. 7, Kaunas

Reikalavimai
  • Turėti aukštąjį išsilavinimą;
  • Gebėti naudotis informacinėmis technologijomis (MS Office programomis Word, Excel, PowerPoint, Outlook), dokumentų valdymo sistemomis (DVS)
  • Žinoti lietuvių kalbos vartojimo reikalavimus, gebėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  • Būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais įstatyminiais teisės aktais, reglamentuojančiais atliekamą darbą ir vykdomas funkcijas, Lietuvos Respublikos Darbo kodeksu, norminiais teisės aktais, nustatančiais įstaigos dokumentų tvarkymo taisykles,
  • Išmanyti tvarkomųjų, normatyvinių dokumentų rengimo taisykles, dokumentų tvarkymo, perdavimo, apskaitos ir saugojimo tvarką;
  • Žinoti dokumentų perdavimo į įstaigos archyvą tvarką ir ja vadovautis, išmanyti dokumentacijos saugojimo ir naudojimosi ja norminius aktus, instrukcijas ir aprašus;
  • Gebėti analizuoti, sisteminti, kaupti ir archyvuoti informaciją;
  • Turėti bendravimo įgūdžių, mokėti dirbti komandoje, gebėti greitai orientuotis situacijose
Funkcijos
  • Organizuoja raštvedybą įstaigoje pagal norminių ir metodinių dokumentų reikalavimus;
  • Tvarko įstaigos dokumentaciją, organizuoja dokumentų laikymą, jų apsaugą, vadovaujantis galiojančiais teisės aktais, informuoja įstaigos direktorių apie dokumentacijos tvarkymo būklę įstaigoje, teikia pasiūlymus, kaip ją tobulinti;
  • Peržiūri ir tvarko gautą korespondenciją ir elektroninius pranešimus, registruoja bei nedelsiant atiduoda pagal paskirtį arba su įstaigos direktoriaus rezoliucija įteikia ją vykdytojams, prižiūri tolesnį pavedimų vykdymą, informuoja, įstaigos direktorių apie jų vykdymo eigą;
  • Tvarko siunčiamąją korespondenciją, ją užregistruoja bei patikrina ar teisingai įforminta bei išsiunčia adresatui;
  • Registruoja gautą ir siunčiamąją dokumentaciją dokumentų registracijos žurnaluose, atsako už duomenų teisingą ir tikslų pateikimą bei padarytus įrašus nomenklatūrinėse bylose;
  • Rengia ir registruoja dokumentų registracijos žurnaluose įstaigos direktoriaus įsakymus, priima ir registruoja asmenų prašymus, skundus, pranešimus ir suderinus su įstaigos direktoriumi, parengia atsakymus, išduoda pažymas;
  • Apie gautus asmenų prašymus, skundus, pranešimus nedelsiant informuoja įstaigos direktorių žodžiu;
  • Tvarko mokyklinę mokinių dokumentaciją:
  • Įformina mokinių atvykimą ir išvykimą iš mokyklos, parengia pasirašymui mokymosi sutartis;
  • Išduoda ir registruoja mokinio pažymėjimus;
  • Spausdina, daugina ir skanuoja dokumentus, juos priima, registruoja žurnaluose ir perduoda telefaksus, telefonogramas ir kt. dokumentaciją;
  • Tvarko ir atsako už bylas, suformuotas pagal dokumentacijos planą;
  • Kontroliuoja dokumentų vykdymo terminus, o pastebėjus apie vėlai gautus, ne laiku išnagrinėtus arba neatsakytus dokumentus, nedelsiant informuoja įstaigos direktorių;
  • Teikia informaciją (ir telefonu) piliečiams, atsako už pateiktos informacijos tikrumą, tikslumą, išsamumą;
  • Nedelsiant (t.y. atsižvelgiant į aplinkybes tuoj pat, bet ne vėliau kaip iki savo darbo laiko trukmės pabaigos) informuoja įstaigos direktorių visomis galimomis susiekimo ir žinojimo priemonėmis, gavus svarbią ir neatidėliotiną, įstaigos direktoriaus sprendimo, reikalaujančią informaciją (įvykus įstaigoje darbuotojui, mokiniui nelaimingam atsitikimui; įvykus bet kokio pobūdžio įvykiui, dėl kurio sutrinka darbuotojų darbo funkcijos ir darbo laikas arba mokinių ugdymo procesas: techninė vandentiekio ar kanalizacijos vamzdynų avarija, elektros gedimas ar sutrikimas, gaisras, skubios pagalbos suteikimas, policijos ar saugos tarnybos darbuotojų iškvietimas, force majoure bei kiti įvykiai, kurie sutrikdytų įprastą įstaigoje esančių asmenų veiklos procesą ar kitą svarbią informaciją;
  • Organizuoti lankytojų priėmimą;
  • Organizuoti vadovo rengiamus posėdžius ir pasitarimus (rinkti reikiamą medžiagą, pranešti dalyviams apie posėdžio ar pasitarimo laiką, vietą, darbotvarkę, registruoti dalyvius.).
Darbo užmokestis Koeficientas nustatomas vadovaujantis LR Švietimo ir mokslo ministro patvirtintu „Švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašu“
Dokumentai, kurie turi būti pateikti
  1. Prašymas leisti dalyvauti atrankoje;
  2. Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija;
  3. Išsilavinimą patvirtinančių dokumentų kopijos;
  4. Gyvenimo aprašymas;
  5. Motyvacinis laiškas.
Dokumentų priėmimo vieta Dokumentai pateikiami el. pašto adresu: [email protected]
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai 8 37 391 421
Dokumentų priėmimo terminas iki 2017 m. rugpjūčio 18 d. 12.00 val.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.