Įstaigos pavadinimas Kauno lopšelis-darželis „Boružėlė“
Pareigos Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkio reikalams 1 et.
Darbo vieta Bitininkų g. 21, Kaunas
Reikalavimai Išsilavinimas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštasis koleginis išsilavinimas su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

-turėti tvarkingą medicininę knygutę (higienos, pirmos pagalbos pažymėjimus) ir nustatytais terminais tikrintis sveikatą;

-turėti atitinkamą profesinę kvalifikaciją;

-turėti darbų saugos organizatoriaus ir civilinės, priešgaisrinės saugos pažymėjimus;

-gerai mokėti valstybinę lietuvių kalbą;

-būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais susijusiais su pavestų funkcijų vykdymu;

-gebėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;

-mokėti vesti medžiagų apskaitą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, įforminti pirkinius, darbo sutartis, medžiagų ir priemonių nurašymo ir kitą su materialinėmis vertybėmis susijusią apskaitą;

-mokėti naudoti kompiuterinę įrangą, dirbti Microsoft Office programiniu paketu, dirbti įvairiose informacinėse sistemose (DVS Kontora, Personalas, VIPIS, CPO, CVPIS, CVPP);

-gebėti planuoti ir organizuoti savo veiklą;

Asmuo turi žinoti:

-teisės aktus reglamentuojančius darbų saugą, civilinę saugą, priešgaisrinę saugą, viešuosius pirkimus Lietuvos Respublikoje;

-įstaigos darbo specifiką;

-įstaigos struktūrą, jos darbo organizavimą ir valdymą;

-pastatų, statinių, vidaus patalpų eksploatavimo, priežiūros, remonto ir profilaktinio aptarnavimo tvarką;

-medžiagų sunaudojimo bei nurašymo normas ir tvarką;

-ekstremalių situacijų valdymo principus;

-ataskaitų pateikimo terminus ir tvarką;

-viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo tvarką;

-atsiskaitymo už įstaigos prekes ir paslaugas tvarką ir būdus;

-saugos darbe, civilinės saugos, darbo higienos, elektrosaugos, gaisrinės saugos reikalavimus;

-medžiagų sandėliavimą ir jų apsaugą;

-pakrovimo-iškrovimo darbų organizavimą;

-pirmosios medicininės pagalbos suteikimo taisykles ir reikalavimus;

Asmuo turi mokėti (sugebėti):

-organizuoti pavaldžių darbuotojų darbą;

-planuoti ir analizuoti savo profesinę veiklą bei rengti profesinės veiklos pranešimus ir ataskaitas;

-užtikrinti veiklos kokybę;

-valdyti turimus materialinius ir finansinius išteklius;

-racionaliai, logiškai ir greitai mąstyti;

-suorganizuoti ir įvykdyti viešuosius pirkimus;

-saugiai, pagal darbo saugos, elektrosaugos, gaisrinės saugos reikalavimus atlikti profesinės veiklos darbus;

-suteikti pirmąją medicininę pagalbą nukentėjusiajam mechaninio, elektrinio, cheminio, terminio poveikio traumų atvejais;

-efektyviai organizuoti savo veiklą ugdymo įstaigoje;

-teisė vairuoti transporto priemonę;

-atsakingumas;

-organizuotumas;

-savarankiškumas priimant sprendimus;

-kolektyvinis darbas;

-taktiškumas;

-tolerantiškumas;

-kompiuterinis raštingumas;

-komunikabilumas;

-kūrybingumas;

-greita orientacija;

-dėmesingumas;

-optimizmas;

-humaniškumas.

Funkcijos Direktoriaus pavaduotojas ūkiui vykdo šias funkcijas:

-organizuoti ir vadovauti ugdymo įstaigos techninio personalo darbuotojams, paskirstyti darbo plotus ir funkcijas, kad ugdymo įstaiga būtų tinkamai prižiūrima ir tinkamai funkcionuotų nesukeliant ugdymo įstaigos veiklos sutrikimų;

-užtikrinti, kad įstaigos teritorija visada būtų švari ir tvarkinga, kad iš jos reguliariai būtų šalinamos šiukšlės, sausa žolė, lapai, pašaliniai daiktai;

-užtikrinti, kad įstaigos teritorijoje (žaidimų aikštelėse ir kt.) esantys įrenginiai būtų tvarkingi, nepavojingi sveikatai ir atitinkantys reikalavimus;

-rūpintis įstaigos turto saugumu, jo atnaujinimu, papildymu ir materialiai už juos atsakyti;

-vykdyti ugdymo įstaigos pastato, patalpų ir materialinių vertybių techninės būklės priežiūrą, apsaugą ir priešgaisrinę saugą;

-reguliariai instruktuoti įstaigos darbuotojus darbų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos klausimais ir vesti su tuo susijusią dokumentaciją;

-vesti ilgalaikio ir trumpalaikio materialiojo turto apskaitą, organizuoti jų remontą bei inventorizavimą, pildyti su tuo susijusią dokumentaciją;

-nurašyti nusidėvėjusį inventorių ir atsiskaityti ugdymo įstaigos buhalterijai;

-organizuoti įstaigos patalpų priežiūrą;

-vykdyti viešuosius pirkimus, tvarkyti viešųjų pirkimų dokumentus ir atlikti viešųjų pirkimo organizatoriaus funkciją;

-aprūpinti techninio personalo darbuotojus asmeninėmis apsaugos priemonėmis ir darbo priemonėmis;

-tikrinti kaip laikomasi darbo saugos reikalavimų prieš darbo pradžią, darbo metu ir baigus darbui;

-vykdyti sanitarinę ir higieninę įstaigos patalpų priežiūrą;

-sudaryti techninio personalo darbuotojų darbo ir atostogų grafikus, pildyti darbo laiko apskaitos žiniaraščius;

-vykdo kitas funkcijas susijusias nenuolatinio pobūdžio pavedimais, tam, kad būtų pasiekti ugdymo įstaigos strateginiai tikslai.

Darbo užmokestis Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nustatomas pagal Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 1 priedą, koeficientas-1,04.
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Gyvenimo aprašymas, prašymas leisti dalyvauti atrankoje, išsilavinimo dokumentai, asmens tapatybės dokumento kopija, pretendentas gali pateikti ir buvusių darboviečių rekomendacijas
Dokumentų priėmimo vieta Pretendentas dokumentus teikia per Valstybės tarnautojų registro ir Valstybės tarnybos informacinės sistemos savitarną.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai tel. Nr. 837 420 165

el. p. [email protected] 

Dokumentų priėmimo terminas 2024-12-02 10.00 val.

2024-12-11 d. atrinkti kandidatai bus kviečiami individualiam pokalbiui asmeniškai.

 

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.