Įstaigos pavadinimas | Kauno lopšelis – darželis ,,Volungėlė“ |
Pareigos | Direktoriaus pavaduotojas ugdymui |
Darbo vieta | Rietavo g. 20, Lopšelis-darželis „Volungėlė“ |
Reikalavimai | • Aukštasis pedagoginis (ikimokyklinis ir/ar pradinis) išsilavinimas. • Edukologijos magistro kvalifikacinis laipsnis. • Pedagoginio ir/ar vadybinio darbo patirtis švietimo sistemoje. Švietimo konsultanto (vadybos eksperto) kompetencija (privalumas). • Darbo patirtis ikimokyklinėje įstaigoje. • Geri gebėjimo naudotis informacinėmis technologijomis įgūdžiai. ECDL Start pažymėjimas (privalumas). • LR įstatymų, Vyriausybės nutarimų, Švietimo ir mokslo ministro įsakymų ir kitų teisės aktų išmanymas • Gebėjimas vykdyti direktoriaus pavaduotojo ugdymui pareigybių aprašo nuostatas. |
Funkcijos | • Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo politikos išmanymas. • Metodinės veiklos organizavimas. • Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programų vykdymas: ugdymo turinio planavimas, įgyvendinimas, vertinimas. • Ugdymo proceso stebėsena, įstaigos veiklos įsivertinimas. |
Darbo užmokestis | Koeficientas nustatomas vadovaujantis LR Švietimo ir mokslo ministro patvirtintu 2013 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. V-1254 „Švietimo įstaigų darbuotojų ir kitų įstaigų pedagoginių darbuotojų darbo apmokėjimo tvarkos aprašu“ bei „Kauno miesto savivaldybės švietimo įstaigų darbuotojų tarnybinių atlyginimų (tarifinių atlygių) koeficientų nustatymo aprašu“, atsižvelgiant į pedagogo darbo stažą, išsilavinimą ir kvalifikacinę kategoriją. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti | 1. Prašymas leisti dalyvauti konkurse. 2. Asmens dokumentai. 3. Išsilavinimą patvirtinantis dokumentas. 4. Pedagogo kvalifikaciją patvirtinantys dokumentai. 5. Pedagoginio darbo stažą patvirtinantys dokumentai. 6. Gyvenimo aprašymas. 7. Motyvacinis laiškas. |
Dokumentų priėmimo vieta | Kauno lopšelis – darželis „Volungėlė“, Rietavo g. 20. |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | Tel. 837 377602, el.p. [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas | 2015 lapkričio 20 d. 9. 00 val. |