Išsilavinimas ne žemesnis kaip aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis).
Funkcijos
Teikti specialiąją pedagoginę pagalbą ikimokyklinio amžiaus vaikams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų.
Darbo užmokestis
Darbo užmokestis skaičiuojamas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu, atsižvelgiant į išsilavinimą, pedagoginį darbo stažą ir kvalifikacinę kategoriją.
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas: 8,11-10,05
Dokumentai, kurie turi būti pateikti
Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
Gyvenimo aprašymas (CV).
Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija.
Sveikatos pažymėjimas (Forma 048/a). Medicininė knygelė
Privalomojo higienos įgūdžių mokymo kursų pažymėjimas
Pirmosios pagalbos mokymo kursų pažymėjimas.
Dokumentų priėmimo vieta
Kauno lopšelio-darželio „Varpelis” raštinė. Dokumentų kopijas siųsti el. [email protected]
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai
Direktorius (8 37) 386702; mob. 8 610 13101.
Dokumentų priėmimo terminas
Iki 2023 m. rugpjūčio 25 d. Darbo pradžia – rugsėjo 1 d.
Atrankos būdas – pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis.
Apie kvietimą dalyvauti pokalbyje atrinkti pretendentai informuojami telefonu.
Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.