Įstaigos pavadinimas | Kauno miesto savivaldybės administracija | |
Pareigos | Bendrųjų reikalų skyriaus Pastatų tvarkymo poskyrio specialistas | |
Darbo vieta | Bendrųjų reikalų skyrius, Laisvės al. 96 | |
Reikalavimai | 1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį statybos (remonto) darbų priežiūros ar viešųjų pirkimų srityje; 3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, statybos techniniais reglamentais, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, viešuosius pirkimus, turto valdymą, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą; 4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Power Point, Internet Explorer, sąmatų sudarymo programomis Astera ir Sistela; 5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
|
|
Funkcijos | Šias pareigas einančio darbuotojo funkcijos yra šios:
1. apžiūrėti Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) valdomus pastatus, patalpas (įskaitant būstus), Savivaldybės biudžetinių įstaigų, Savivaldybės administracijos naudojamus administracinius pastatus (patalpas), kiemo statinius, konstrukcijas ir inžinerines sistemas (toliau – statiniai), nustatyti remonto darbų poreikį ir apimtį, teikti pasiūlymus poskyrio vedėjui dėl lėšų poreikio statybos (remonto) darbams atlikti; 2. pagal skiriamą finansavimą planuoti statinių remonto darbus, rengti ir tikrinti visą su darbų pirkimu susijusią dokumentaciją, dalyvauti rengiant skyriaus viešųjų pirkimų planą, rengti technines specifikacijas, darbų aprašus, lokalines sąmatas naudojantis sąmatų sudarymo programomis Astera ir Sistela, rengti reikalavimus tiekėjams, sutarčių projektus, kitus dokumentus, reikalingus viešųjų pirkimų procedūroms organizuoti; 3. prižiūrėti rangovų atliekamus projektavimo, remonto, rekonstrukcijos darbus, tikrinti ir priimti statybos (remonto) darbus, pasirašyti jų priėmimo aktus; 4. atlikti viešuosius pirkimus naudojantis centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) elektroniniu katalogu; 5. nagrinėti pagal savo kompetenciją priskirtus prašymus, pretenzijas bei skundus ir teikti išvadas dėl jų, rengti raštų, paklausimų, atsakymų viešųjų pirkimų klausimais projektus; 6. informuoti poskyrio vedėją apie skyriaus atliekamų viešųjų pirkimų eigą; 7. pagal savo kompetenciją dalyvauti darbo grupių ir komisijų veikloje; 8. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, įstaigomis ir organizacijomis, nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, Savivaldybės tarybos narių paklausimus, teikti konsultacijas ir pasiūlymus dėl viešųjų pirkimų skyriaus darbuotojams ir Savivaldybės biudžetinėms įstaigoms, teikti skyriaus valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti, teikti informaciją pagal savo kompetenciją 9. vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
|
|
Darbo užmokestis | Pareiginės algos koeficientas -7,5 | |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti | Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
|
|
Dokumentų priėmimo vieta | Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected], laiško pavadinimas „Dėl Bendrųjų reikalų skyriaus Pastatų tvarkymo poskyrio specialisto”
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
|
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | Išsamesnė informacija teikiama Kauno miesto savivaldybės administracijos Personalo valdymo skyriuje, telefonu 20 74 92 | |
Dokumentų priėmimo terminas | Iki 2023-01-05 |