| Įstaigos pavadinimas |
Kauno „Santaros“ gimnazija |
| Pareigos |
ADMINISTRATORIUS (-Ė) (VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ ORGANIZAVIMUI) 0,75 etato |
| Darbo vieta |
Kauno „Santaros“ gimnazija, Baltų pr. 51, Kaunas |
| Reikalavimai |
- Mokėti dirbti su CVP IS ir CPO katalogų sistemomis;
- LR įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių viešųjų pirkimų politiką ir organizavimą, išmanymas;
- Aukštasis išsilavinimas;
- Mokėti savarankiškai valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti dokumentus.
|
| Funkcijos |
- Gimnazijai reikalingų prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų planavimas, organizavimas, vykdymas pagal viešųjų pirkimų įstatymą;
- Viešųjų pirkimų planavimo, organizavimo ir vykdymo dokumentų rengimas bei jų viešinimas CVP IS teisės aktų nustatyta tvarka;
- Dalyvavimas viešųjų pirkimų komisijos veikloje.
- Viešųjų pirkimų pasiūlymų vertinimo proceso organizavimas arba dalyvavimas šiame procese;
- Pirkimų skelbimų bei ataskaitų pildymas;
- Metinių viešųjų pirkimų planų sudarymas, atnaujinimas;
- Dokumentacijos tvarkymas ir saugojimas;
- Kitų pavedimų, susijusių su viešųjų pirkimų procedūromis, vykdymas.
-
|
| Darbo užmokestis |
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 0,7 – 1,14. Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų ir komisijų narių darbo apmokėjimo įstatymu . |
| Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
- Prašymas dalyvauti atrankojeDiplomų kopijosGyvenimo aprašymasRekomendacijos
|
| Dokumentų priėmimo vieta |
Kauno „Santaros“ gimnazija, Baltų pr. 51, Kaunas |
| Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. / faks. 0-37 377539, el. p. [email protected] |
| Dokumentų priėmimo terminas |
Dokumentai priimami iki 2025 m. rugsėjo 26 d. 16.00 val.
Atrankos būdas – pateiktų dokumentų analizė ir pokalbis, vyksiantis 2025 m. rugsėjo 30 d.
Apie kvietimą dalyvauti pokalbyje pretendentai informuojami telefonu. |