Įstaigos pavadinimas Kauno Simono Daukanto progimnazija
Pareigos Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams
Darbo vieta Kauno Simono Daukanto progimnazija, Taikos pr. 68
Reikalavimai
  • Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą.
  • Turėti ne mažesnę kaip 1 metų vadovaujančio darbo patirtį panašioje srityje.
  • Gerai žinoti ir gebėti taikyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Viešųjų pirkimų įstatymą.
  • Išmanyti strateginio ūkinės veiklos planavimo metodiką, gebėti organizuoti darbą, rengiant ūkinės veiklos planus, tvarkas ir programas.
  • Mokėti ūkinės veiklos srityje valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas ir priimti sprendimus.
  • Privalo turėti organizacinių sugebėjimų vadovauti personalui, bendrauti su progimnazijos bendruomenės nariais.
  • Turi turėti darbų saugos organizatoriaus ir priešgaisrinės saugos pažymėjimus, gerai išmanyti darbų saugą, civilinės, priešgaisrinės saugos, higienos reikalavimus.
  • Organizuoti viešųjų pirkimų planavimą ir vykdymo procedūras.
  • Dirbti kompiuteriu MS Windows, MS Office (Word, Excel ir kt.), CVP IS, VIPIS, DVS programomis bei sistemomis.
  • Būti pareigingam, atsakingam,  sąžiningam, gebėti bendrauti su žmonėmis, gebėjimą dirbti komandoje, išvengti konfliktų, greitai orientuotis sudėtingose situacijose.
Funkcijos Pagal direktoriaus pavaduotojo ūkio reikalams pareigybės aprašymą.
Darbo užmokestis Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymo 2 priedu. Taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 5,4 iki 9,5 atsižvelgiant į išsilavinimą, suteiktą kvalifikacinę kategoriją ir darbo stažą. Bazinio darbo užmokesčio dydis 1729,80 Eur.
Dokumentai, kurie turi būti pateikti
  • Prašymas leisti dalyvauti atrankoje.
  • Asmens tapatybę patvirtinantis dokumentas.
  • Išsilavinimą patvirtinantis dokumentas, kiti dokumentai, patvirtinantys pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, ir šių dokumentų kopijos.
  • Gyvenimo aprašymas, parengtas Europass CV formatu lietuvių kalba.
  • Pažyma dėl įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų registro duomenų apie fizinį asmenį.
  • Pažyma apie darbo stažą.
  • Sveikatos pažymėjimas (Forma 048/a).
  • Privalomojo pirmosios pagalbos mokymo programos pažymėjimas.
  • Privalomojo higienos įgūdžių mokymo programos pažymėjimas.
  • Santuokos liudijimas (jei diplomas išduotas kita pavarde).
  • Kiti dokumentai, patvirtinantys pretendento atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams, ir šių dokumentų kopijos.
Dokumentų priėmimo vieta Dokumentai teikiami iki 2024 m. vasario 12 d. per Valstybės tarnybos valdymo sistemą (VATIS Prašymų teikimo modulį). Nuoroda https://portalas.vtd.lt/lt/direktoriaus-pavaduotojas-ukio-reikalams-322;934930.html

Pretendentai, atitinkantys konkurso reikalavimus, bus informuojami ir kviečiami pokalbiui telefonu ir (ar) el. paštu. Pokalbis su pakviestais pretendentais numatomas 2024 m. vasario 21  d. 10.00 val.

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Tel. (8 37) 453853

El. paštas [email protected]

Dokumentų priėmimo terminas iki 2024 m. vasario 12 d.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.