Įstaigos pavadinimas |
Kauno Veršvų gimnazija |
Pareigos |
Direktoriaus pavaduotojas ūkio reikalams (0,5 etatas) |
|
Darbo vieta |
Kauno Veršvų gimnazija
Mūšos g. 6, Kaunas |
Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu;
- mokėti naudotis informacinėmis technologijomis, išmanyti jų taikymo galimybes atliekant savo pareigas;
- taikyti taisyklingos lietuvių kalbos, kalbos kultūros normų bei raštvedybos taisyklių reikalavimus, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
- gebėti analizuoti teisės aktus;
- mokėti rasti, valdyti, kaupti, sisteminti, atnaujinti, apibendrinti informaciją, rengti pasiūlymus;
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, dirbti komandoje ir individualiai, būti nešališkam, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas;
- išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją savo darbe taikyti Lietuvos Respublikos konstituciją, civilinį, darbo, profesinės etikos kodeksus, Viešųjų pirkimų, korupcijos prevencijos įstatymus, buhalterinės apskaitos pagrindus bei kitus valstybės ir įstaigos veiklą reglamentuojančius norminius teisės aktus;
- išmanyti Gimnazijos struktūrą, Gimnazijos darbo organizavimą ir valdymą, veiklos sritis, švietimo įstaigos ūkio tvarkymui keliamus reikalavimus, lokalinius dokumentus;
- žinoti sutarčių, dokumentų rengimo ir apskaitos taisykles, marketingo principus, gebėti orientuotis kainų, prekių ir paslaugų rinkoje
|
Funkcijos |
- tvarko materialinių vertybių (žaliavų, produkcijos, įrenginių, įrankių, baldų ir t.t.) apskaitą, tikrina, kad medžiagų, prekių, gaminių likučiai atitiktų nurodytus buhalterijos dokumentuose; nurašo susidėvėjusį inventorių, panaudotas žaliavas, kitas materialines vertybes;
- dalyvauja kasmetinėje įstaigos materialinių vertybių inventorizacijoje, kontroliuojančių institucijų rengiamuose patikrinimuose, teikia su tuo susijusią būtiną informaciją (valstybės, finansų kontrolės įstaigoms);
- organizuoja ir atlieka Gimnazijos prekių, paslaugų ir darbų viešųjų pirkimų procedūras;
- dalyvauja rengiant Gimnazijos pirkimo sutarčių projektus;
- vykdo su viešaisiais pirkimais susijusius organizacinius darbus;
- direktoriaus pavedimu rengia Gimnazijos viešųjų pirkimų dokumentus (skelbimus, kvietimus, pirkimo sąlygas) ir kitus dokumentus bei jų paaiškinimus;
- rengia, priima, registruoja ir vizuoja Gimnazijos darbuotojų parengtas paraiškas prekėms, paslaugoms ir darbams įsigyti, užtikrina operatyvų viešųjų pirkimų procedūrų organizavimą Viešųjų pirkimų įstatyme ir Gimnazijos supaprastintų viešųjų pirkimų taisyklėse numatytais pirkimo būdais ir priemonėmis;
- teikia pasiūlymus dėl tvarkų, taisyklių, susijusių su viešųjų pirkimų organizavimu Gimnazijoje keitimo, pildymo, tobulinimo;
- rengia direktoriaus įsakymų projektus dėl viešųjų pirkimų komisijų sudarymo ir kitais savo kompetencijos klausimais;
- teisės aktų nustatyta tvarka bendrauja ir keičiasi informacija su tiekėjais;
- atlieka rinkos tyrimą dėl potencialių tiekėjų ir pirkimo vertės nustatymo (išskyrus ypatingos skubos pirkimus ar kitais perkančiosios organizacijos teisės aktuose nustatytais atvejais);
- vykdo vykdomų viešųjų pirkimų verčių apskaičiavimo kontrolę;
- registruoja Gimnazijoje vykdomų viešųjų pirkimų dokumentus, užtikrina jų saugumą ir tinkamą naudojimą, tvirtina viešųjų pirkimų dokumentų kopijas;
- registruoja visus per kalendorinius metus Gimnazijos atliktus mažos vertės pirkimus mažos vertės pirkimų registracijos žurnale, tvarko Gimnazijos vykdomų pirkimų dokumentų registrą;
- registruoja prekių, paslaugų, darbų ir pardavimo paslaugų sutartis, tvarko sutarčių registrus;
- nuolat skelbia informaciją viešųjų pirkimų klausimais Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje, Gimnazijos tinklalapyje;
- rengia ir teikia Viešųjų pirkimų tarnybai teisės aktų nustatyta tvarka ir terminais prekių, paslaugų ir darbų pirkimų, apie sudarytas ir įvykdytas sutartis ir kitas ataskaitas;
- konsultuoja Gimnazijos darbuotojus viešųjų pirkimų klausimais, informuoja darbuotojus apie viešųjų pirkimų taisyklių, pirkimo tvarkos pasikeitimus;
- pagal kompetenciją nagrinėja prašymus, atsako raštu ir žodžiu į tiekėjų, įstaigų klausimus, užtikrina atsakymų parengimą per nustatytą laiką;
- atlieka nuolatinę teisės aktų, reglamentuojančių pirkimus, ir jų pakeitimų stebėseną;
|
Darbo užmokestis |
Užmokestis nustatomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo ir komisijų narių atlygio už darbą įstatymu. Taikomas pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas nuo 1,06 iki 1,6. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
- Prašymas dalyvauti atrankoje
- Asmens tapatybę patvirtinančio dokumento kopija.
- Gyvenimo aprašymas (CV).
- Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija.
- Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir, sutikrinus, grąžinami pretendentui.
- Pateikdami dokumentus Jūs sutinkate, kad Jūsų asmens duomenys būtų tvarkomi vykdant darbuotojų atranką.
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentai dalyvauti konkurso atrankoje teikiami tik Valstybės tarnybos valdymo informacinės sistemos prašymų teikimo modulyje https://pm.vataras.lt |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Mūšos g. 6, LT – , Kaunas
Tel. 8 37 36 26 21
El. p.: [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas |
Dokumentai priimami iki 2024 m. birželio 27 d. 16.30 val. |