Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Viešosios tvarkos skyriaus Prevencijos poskyrio vyriausiasis specialistas (laikinasis valstybės tarnautojas, vietoje negalinčio eiti pareigų)

Prisijunk prie Kauną kuriančios komandos!

Esame viena didžiausių ir moderniausių viešojo sektoriaus įstaigų Kaune, kuri siūlo ne tik aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir galimybę prisidėti prie sėkmingų Kauno projektų įgyvendinimo, karjeros galimybes, apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus, komandiruotes, darnų ir draugišką kolektyvą, lankstų darbo grafiką, galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu, bei įdomų bei iššūkių pilną darbą.

*Priimamam valstybės tarnautojui bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas.

Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracija
Reikalavimai 1.Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – teisė (arba);
1.3. studijų kryptis – viešasis saugumas (arba);
1.4. studijų kryptis – aplinkotyra (arba);
1.5. studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba);
arba:
1.6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.7. darbo patirtis – viešosios tvarkos srities patirtis ;
1.8. darbo patirties trukmė – 1 metai.
2. Transporto priemonių pažymėjimai:
2.1. turėti vairuotojo pažymėjimą (B kategorija).
Funkcijos Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:
  • Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  • Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
  • Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
  • Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
  • Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
  • Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
  • Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
  • agrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
  • Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
  • Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
  • Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  • Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  • Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
  • Dalyvauja reiduose ir atlieka patikrinimus pagal skyriuje nustatytą tvarką, taiko kitas priemones administraciniams nusižengimams užkardyti ir nustatyti.
  • Teisės aktų nustatytais pagrindais ir tvarka pagal savo kompetenciją surašo administracinių nusižengimų protokolus, nagrinėja administracinių nusižengimų bylas ir skiria administracines nuobaudas.
  • Prižiūri ir kontroliuoja, kaip Kauno mieste vykdomi teisės aktai, reglamentuojantys viešąją tvarką.
  • Analizuoja nustatytų administracinių nusižengimų Kauno mieste priežastis, apibendrina ir kaupia informaciją, teikia poskyrio vedėjui pasiūlymus dėl organizuojamų prevencinių priemonių bei kitais poskyrio veiklos klausimais.
  • Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Darbo užmokestis Pareiginės algos koeficientas-0,94.
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas per VATIS:

1. prašymą (atskiras prašymas nepildomas – pretendento sprendimas pateikti dokumentus laikomas pretendento prašymu);

2. gyvenimo aprašymą, kuriame turi būti nurodyta informacija apie turimą darbo patirtį, vykdytas funkcijas ir kita informacija, pagrindžianti pretendento kvalifikaciją, taip pat informacija apie tai, ar pretendentas turi teisę atkurti valstybės tarnautojo statusą;

3. Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaraciją pretendentams į valstybės tarnautojo pareigas;

4. Asmens, priimamo į valstybės tarnautojo pareigas, klausimyną;

5. diplomo kopiją;

6. darbo patirtį įrodančio dokumento, kuris pagrįstų funkcijų realaus vykdymo faktą ir tokių funkcijų vykdymo laikotarpį, kopiją, kvalifikaciją įrodančio dokumento kopiją, dokumento, įrodančio teisę valdyti motorines transporto priemones, kopiją, dokumento, įrodančio užsienio kalbos mokėjimo lygį, kopiją ir kitų dokumentų kopijas, patvirtinančias pretendento atitiktį pareigybės aprašyme nustatytiems specialiesiems reikalavimams, ar kitą skelbime prašomą informaciją.

Dokumentų priėmimo vieta Per Viešojo valdymo agentūros informacinę sistemą (skelbimo numeris 12263) adresu www.testavimas.vtd.lt

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas.

Kontaktinis asmuo išsamesnei informacijai Personalo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Gintarė Jokubynaitė, tel. 8 37  20 74 92, el. p. [email protected].
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2024-10-01

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.