Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
Pareigos |
Kauno miesto savivaldybės administracijos vyriausiasis specialistas
Prisijunk prie Kauną kuriančios komandos!
Esame viena didžiausių ir moderniausių viešojo sektoriaus įstaigų Kaune, kuri siūlo ne tik aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir galimybę prisidėti prie sėkmingų Kauno projektų įgyvendinimo, karjeros galimybes, apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus, komandiruotes, darnų ir draugišką kolektyvą, lankstų darbo grafiką, galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu, bei įdomų bei iššūkių pilną darbą.
*Priimamam valstybės tarnautojui bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas. |
Darbo vieta |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
Reikalavimai |
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
3. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
4. studijų kryptis – teisė;
arba:
5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
6. darbo patirtis – neįgaliųjų socialinės integracijos srities patirtis;
7. darbo patirties trukmė – 1 metai. |
Funkcijos |
Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:
- Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
- Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
- Konsultuoja, teikia metodinę pagalbą priskirtos srities klausimais.
- Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
- Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
- Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
- Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
- Planuoja asmenų su negalia teisių užtikrinimo priemones Savivaldybės planavimo dokumentuose, koordinuoja Asmens su negalia gerovės tarybos Savivaldybėje veiklą, vykdo stebėseną kaip Savivaldybės teritorijoje įgyvendinama asmenų su negalia socialinės integracijos politika ir užtikrinamos asmenų su negalia teisės.
- Kaupia ir analizuoja duomenis apie Savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia padėtį (pvz. skaičių, pasiskirstymą pagal amžių, lytį, negalios sunkumą, pobūdį), paslaugų ir (ar) pagalbos prieinamumą ir poreikį, teikia išvadas ir pasiūlymus Administracijos direktoriui, susijusiems Savivaldybės padaliniams apie trūkstamas ir (ar) nepakankamas paslaugas, pagalbos priemones, plėtros poreikį.
- Skatina ir inicijuoja efektyvų tarpžinybinį įvairių sektorių bendradarbiavimą, asmenų su negalia socialinės integracijos politikos formavimą ir įgyvendinimą, socialinės integracijos politikos kokybės vertinimą Savivaldybėje.
- Vykdo pagalbos koordinavimą, kontroliavimą ir bendradarbiavimą su atvejo vadybininkais darbui su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis, Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos, užtikrinant pagalbos plane asmeniui su negalia nustatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą.
- Konsultuoja ir informuoja asmenis su negalia ir (ar) jų atstovus, Savivaldybės įstaigas, nevyriausybines organizacijas, kitas susijusias įstaigas apie Savivaldybėje įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones ir (ar) paslaugas, vykdo šios informacijos viešinimą ir sklaidą.
- Vykdo kitus su asmenų su negalia socialinės integracijos politikos įgyvendinimu susijusius nenuolatinio pobūdžio Savivaldybės administracijos direktoriaus pavedimus ir kartu su atsakingais Savivaldybės administracijos padaliniais dalyvauja organizuojant pagalbą asmenims su negalia, būsto pritaikymą bei kitas paslaugas.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
|
Darbo užmokestis |
Pareiginės algos koeficientas-1,07 |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
Pretendentas per VATIS:
1. prašymą (atskiras prašymas nepildomas – pretendento sprendimas pateikti dokumentus laikomas pretendento prašymu);
2. gyvenimo aprašymą, kuriame turi būti nurodyta informacija apie turimą darbo patirtį, vykdytas funkcijas ir kita informacija, pagrindžianti pretendento kvalifikaciją, taip pat informacija apie tai, ar pretendentas turi teisę atkurti valstybės tarnautojo statusą;
3. Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaraciją pretendentams į valstybės tarnautojo pareigas;
4. Asmens, priimamo į valstybės tarnautojo pareigas, klausimyną;
5. diplomo kopiją;
6. darbo patirtį įrodančio dokumento, kuris pagrįstų funkcijų realaus vykdymo faktą ir tokių funkcijų vykdymo laikotarpį, kopiją, kvalifikaciją įrodančio dokumento kopiją, dokumento, įrodančio teisę valdyti motorines transporto priemones, kopiją, dokumento, įrodančio užsienio kalbos mokėjimo lygį, kopiją ir kitų dokumentų kopijas, patvirtinančias pretendento atitiktį pareigybės aprašyme nustatytiems specialiesiems reikalavimams, ar kitą skelbime prašomą informaciją. |
Dokumentų priėmimo vieta |
Per Viešojo valdymo agentūros informacinę sistemą (skelbimų numeriai 58263 ir 58564) adresu www.testavimas.vtd.lt
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas. |
Kontaktinis asmuo išsamesnei informacijai |
Personalo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Gintarė Jokubynaitė, tel. 8 37 20 74 92, el. p. [email protected]. |
Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2024-05-22 |