Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Centralizuoto vidaus audito skyriaus vyriausiasis vidaus auditorius

Prisijunk prie Kauną kuriančios komandos!

Esame viena didžiausių ir moderniausių viešojo sektoriaus įstaigų Kaune, kuri siūlo ne tik aukščiausios kokybės paslaugas, bet ir galimybę prisidėti prie sėkmingų Kauno projektų įgyvendinimo, karjeros galimybes, apmokamus kvalifikacijos tobulinimo kursus, komandiruotes, darnų ir draugišką kolektyvą, lankstų darbo grafiką, galimybę dalį darbo laiko dirbti nuotoliniu būdu, bei įdomų bei iššūkių pilną darbą.

*Priimamam valstybės tarnautojui bus nustatomas 3 mėn. išbandymo terminas.

Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracija
Reikalavimai
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. studijų kryptis – ekonomika (arba);
3. studijų kryptis – verslas (arba);
4. studijų kryptis – viešasis administravimas (arba);
5. studijų kryptis – finansai (arba);
arba:
6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

7. darbo patirties sritis – audito arba vidaus audito srities patirtis;

8. darbo patirtis srityje – 1 metai;
Funkcijos Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:
  1. Apdoroja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja susijusios informacijos apdorojimą.
  2. Atlieka teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų atlikimą.
  3. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus prireikus koordinuoja atsakymų rengimą.
  4. Planuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklas arba prireikus koordinuoja teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklų planavimą.
  5. Prižiūri su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
  6. Rengia ir teikia informaciją su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
  7. Rengia ir teikia pasiūlymus su teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra susijusiais klausimais.
  8. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūros rengimą.
  9. Stebėtojo teisėmis dalyvauja Savivaldybės administracijos organizuojamuose pasitarimuose, Savivaldybės tarybos, komitetų ir komisijų posėdžiuose, darbo grupių veikloje.
  10. Vykdo Lietuvos Respublikos vidaus kontrolės ir vidaus audito įstatymo 8 ir 12 straipsnyje nustatytas funkcijas.
  11. Padeda vietos valdžią įgyvendinantiems asmenims (Savivaldybės tarybai, Savivaldybės merui) priimti tinkamus administracinius sprendimus, siekiant įgyvendinti įstaigos Strateginiame veiklos plane išsikeltus tikslus.
  12. Atlieka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 32 straipsnyje numatytą biudžeto programų vykdymo vertinimą.
  13. Atlieka Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 11 straipsnyje numatytą korupcijos rizikos valdymo vertinimą.
  14. Atlieka Lietuvos Respublikos administracinės naštos mažinimo įstatymo 7 straipsnyje numatytą administracinės naštos mažinimo priemonių plano vykdymo vertinimą.
  15. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Darbo užmokestis Pareiginės algos koeficientas-1,12
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas per VATIS:

1. prašymą (atskiras prašymas nepildomas – pretendento sprendimas pateikti dokumentus laikomas pretendento prašymu);

2. gyvenimo aprašymą, kuriame turi būti nurodyta informacija apie turimą darbo patirtį, vykdytas funkcijas ir kita informacija, pagrindžianti pretendento kvalifikaciją, taip pat informacija apie tai, ar pretendentas turi teisę atkurti valstybės tarnautojo statusą;

3. Atitikties nepriekaištingos reputacijos reikalavimams deklaraciją pretendentams į valstybės tarnautojo pareigas;

4. Asmens, priimamo į valstybės tarnautojo pareigas, klausimyną;

5. diplomo kopiją;

6. darbo patirtį įrodančio dokumento, kuris pagrįstų funkcijų realaus vykdymo faktą ir tokių funkcijų vykdymo laikotarpį, kopiją, kvalifikaciją įrodančio dokumento kopiją, dokumento, įrodančio teisę valdyti motorines transporto priemones, kopiją, dokumento, įrodančio užsienio kalbos mokėjimo lygį, kopiją ir kitų dokumentų kopijas, patvirtinančias pretendento atitiktį pareigybės aprašyme nustatytiems specialiesiems reikalavimams, ar kitą skelbime prašomą informaciją.

Dokumentų priėmimo vieta Per Viešojo valdymo agentūros informacinę sistemą (skelbimo numeris 62111) adresu www.testavimas.vtd.lt

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas.

Kontaktinis asmuo išsamesnei informacijai Personalo valdymo skyriaus vyriausioji specialistė Gintarė Jokubynaitė, tel. 8 37  20 74 92, el. p. [email protected].
Dokumentų priėmimo terminas Iki 2025-02-28

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.