Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Pareigos Centrinio apskaitos skyriaus Administracijos apskaitos poskyrio vyriausiasis specialistas
Darbo vieta Kauno miesto savivaldybės administracijos Centrinis apskaitos skyrius
Reikalavimai

Valstybės tarnautojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1. turėti technologijos ar socialinių mokslų studijų srities aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;

2. turėti 1 metų darbo patirtį finansų ar apskaitos srityje;

3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius valstybės tarnybą, vietos savivaldą, viešąjį administravimą, mokesčių administravimą, buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą;

4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer, Finansų valdymo ir apskaitos sistema (FVAS);

5. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Funkcijos

Vyriausiojo specialisto funkcijos yra šios:

1. siekiant užtikrinti tinkamą programų buhalterinės apskaitos tvarkymą ir registrų sudarymą:

1.1. rengti paraiškas gauti finansavimą;

1.2. tvarkyti programų išankstinių apmokėjimų ir mokėtinų sumų apskaitą;

1.3. tvarkyti programų lėšų sąnaudų ir panaudoto finansavimo sumų apskaitą;

1.4. tvarkyti programų išlaidų analitinę apskaitą pagal programas ir priemones, valstybės funkcijas ir ekonominę klasifikaciją ir sudaryti apskaitos registrą;

1.5. tvarkyti skyriaus vedėjo įsakymo priskirtų registrų apskaitą ir sudaryti suvestinius apskaitos registrus;

2. tikrinti Savivaldybės administracijos padalinių ir įstaigų, finansuojamų iš Savivaldybės biudžeto, pateiktus apskaitos dokumentus, susijusius su į apskaitą įtrauktų sutarčių, sudarytų su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis, vykdymu, reikalauti, kad pateikti dokumentai būtų tinkamai įforminti ir sutvarkyti, siekiant užtikrinti tinkamą lėšų panaudojimą;

3. rengti ir teikti bankams mokėjimo pavedimus, naudojantis banko internetine klientų aptarnavimo sistema, siekiant užtikrinti, kad atsiskaitymai būtų vykdomi laiku ir teisingai;

4. teikti duomenis apie mokėtiną gyventojų pajamų mokestį, susijusius su į apskaitą įtrauktų sudarytų sutarčių vykdymu ir reikalingus gyventojų pajamų mokesčio deklaracijoms parengti, siekiant užtikrinti gyventojų pajamų mokesčio deklaracijoms teikiamų duomenų teisingumą;

5. derinti su tiekėjais, rangovais ir kitomis organizacijomis mokėtinas ir gautinas sumas, rengti suderinimo aktus, siekiant užtikrinti teisingus inventorizacijos rezultatus;

6. teikti duomenis, reikalingus išlaidų sąmatos vykdymo ir finansinėms ataskaitoms ir šių ataskaitų aiškinamųjų raštų priedams parengti, siekiant užtikrinti ataskaitų teisingumą;

7. bendradarbiauti ir keistis informacija su Savivaldybės administracijos padaliniais lėšų panaudojimo klausimais, siekiant spręsti problemas, susijusias su buhalterinės apskaitos tvarkymu;

8. vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus tam, kad būtų pasiekti Savivaldybės strateginiai tikslai.

 

Darbo užmokestis A lygis 11 kategorija
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Asmuo, norėdamas dalyvauti atrankoje, per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą privalo pateikti:
1. prašymą leisti dalyvauti konkurse, kuriame nurodomas asmens kodas, sutikimas tvarkyti asmens duomenis, kurie naudojami asmens tapatybei nustatyti Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje ir statistikos tikslais, ir elektroninio pašto adresas, kuriuo bus pateikta informacija;
2. Valstybės tarnybos valdymo informacinėje sistemoje nurodytos formos gyvenimo aprašymą;
3. užpildytą nepriekaištingos reputacijos reikalavimų atitikties deklaraciją.
Dokumentų priėmimo vieta per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Išsamesnė informacija teikiama Personalo valdymo skyriuje, adresu: Laisvės al. 94A, 333 kab. ir telefonu 20 74 92
Dokumentų priėmimo terminas  Iki 2018-01-29

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.