Įstaigos pavadinimas Kauno „Saulės“ gimnazija
Pareigos Direktoriaus pavaduotojas (-a) ūkiui (1 pareigybė)
Darbo vieta Kauno „Saulės“ gimnazija, Savanorių p. 46
Reikalavimai
  1. Turėti ne žemesnį kaip aukštąjį išsilavinimą.
  1. Gebėti dirbti kompiuteriu (pažengęs vartotojas).
  2. Gebėti vadovautis ir Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Kauno miesto savivaldybės tarybos sprendimais, Kauno miesto savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais statybos remonto darbų ir ūkinės veiklos organizavimą, materialinį-techninį aprūpinimą, viešuosius pirkimus, darbų saugą, priešgaisrinę saugą, darbuotojų saugą ir sveikatą.
  3. Išmanyti viešųjų pirkimų planavimą, organizavimą ir vykdymo procedūras. Gebėti rengti metinį viešųjų pirkimų planą, teikti ataskaitas VPT.
  4. Išmanyti ūkinės veiklos planavimą, gebėti organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, rengti privalomus dokumentus pagal savo veiklos sritį ir kompetenciją.
  5. Mokėti ūkinės veiklos srityje valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, daryti išvadas ir priimti sprendimus.
  6. Gebėti dirbti su CVP IS sistema.
  7. Pageidautina – B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Funkcijos
  1. Organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą.
  2. Rengti metinį viešųjų pirkimų planą, teikti ataskaitas VPT.
  3. Organizuoti viešuosius pirkimus.
  4. Vykdyti kitas direktoriaus pavaduotojo (-os) ūkiui pareigybės aprašyme numatytas funkcijas.

 

Darbo užmokestis Pagal   Lietuvos Respublikos Valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymą
Dokumentai, kurie turi būti pateikti
  1. Prašymą dalyvauti konkurse;
  2. Gyvenimo aprašymą;
  3. Asmens tapatybės kortelę (kopija);
  4. SD pažymėjimą (kopija);
  5. Išsilavinimo dokumentų kopijas;
  6. Motyvacinį pagrindimą pretenduojamai pareigybei užimti;
  7. Pažymą apie teistumą.
Dokumentų priėmimo vieta Kauno „Saulės“ gimnazijos (Savanorių p. 46, Kaunas) raštinė II aukštas, 202 kabinetas.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Tel. 837 424438
Dokumentų priėmimo terminas

Nuo 2019 m. birželio 21 d. iki  liepos 9 d.  11.00 val.

Pretendentų atranka  2019 m. liepos 9 d.  12.00 val. gimnazijos raštinėje (II aukštas,

202 kab.)

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.