Įstaigos pavadinimas Kauno miesto savivaldybės administracija
Reikalavimai

Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:

1. turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;

2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje;

3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą;

4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, Finansų valdymo ir apskaitos sistema (toliau – FVAS), dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“;

5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Privalumai
  • užsibrėžtų/pavestų rezultatų siekimas.
Darbo aprašymas

       Sekretoriaus (darbuotojas pagal darbo sutartį, pareigybės lygis-C) funkcijos yra šios:

1. derinti seniūno susitikimų ir pasitarimų laiką, informuoti seniūną ir kitus suinteresuotus asmenis apie vykstančius susitikimus, priėmimus ir kitus renginius, teikti pagal savo kompetenciją informaciją apie seniūnijos atliekamas funkcijas, derinti su seniūnu ir gyventojais notarinių veiksmų atlikimo laiką;

2. rengti ir išsiųsti raštus, pažymas, sisteminti, tvarkyti korespondenciją, registruoti gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus, susipažinti su gautais seniūnijos dokumentais, juos paskirstyti ir perduoti seniūnijos darbuotojams seniūno rezoliucijoms vykdyti, stebėti, ar laikomasi seniūno rezoliucijų ir pavedimų vykdymo terminų, ir nuolat teikti seniūnui apie tai informaciją;

3. sudaryti ir saugoti seniūno įsakymu priskirtas seniūnijos dokumentų bylas, tvarkyti seniūnijos dokumentų bylų apskaitą, rengti ir teikti atitinkamiems Kauno miesto savivaldybės  (toliau – Savivaldybė) administracijos padaliniams skyriaus dokumentacijos plano suvestines, ateinančiais metais numatomų sudaryti bylų sąrašus, laikinai saugomų bylų sąrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) aktus, ilgai ir nuolat saugomų bylų apyrašus, atlikti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų inventorizavimą;

4. tvarkyti seniūnijos priešgaisrinės saugos ir darbuotojų saugos ir sveikatos instruktavimų darbo vietoje registravimo žurnalus, pildyti FVAS seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį ir paskutinę mėnesio darbo dieną pateikti jį atsakingam už darbuotojų darbo laiko apskaitą Savivaldybės administracijos padaliniui, sudaryti darbuotojų atostogų grafiką ir teikti jį tvirtinti;

5. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, teikti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams konsultacijas, informaciją apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą Savivaldybės teritorijoje, teikti seniūnijos valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti;

6. vykdyti kitus su seniūnijos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.

Mes siūlome
  • karjeros galimybes dirbant pagal darbo sutartį;
  • patrauklią ir dinamišką aplinką.
Darbo užmokestis  Koeficientas 5,24 (atskaičius mokesčius apie 540 Eur.)
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus)
  1. „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
  2. kitus dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose  nurodytiems reikalavimams.
Dokumentų priėmimo vieta

Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected]laiško pavadinimas „Dėl Šančių seniūnijos sekretoriaus”

*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas

Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Gintarė Jokubynaitė, tel. 20 74 92; el. p. [email protected]
Dokumentų priėmimo terminas  Iki 2019-04-04

Jūsų vardas (būtina)

Jūsų el. pašto adresas (būtina)

Jūsų CV (būtina)

Įveskite žemiau matomus simbolius

captcha

Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.