Įstaigos pavadinimas | Kauno miesto savivaldybės administracija |
Reikalavimai |
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus: 1. turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją; 2. turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį dokumentų valdymo srityje; 3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, dokumentų valdymą ir naudojimą, teisės aktų rengimą, asmens duomenų apsaugą, informacijos teikimą; 4. mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, „Internet Explorer“, Finansų valdymo ir apskaitos sistema (toliau – FVAS), dokumentų valdymo sistema ,,Kontora“; 5. mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu. |
Privalumai |
|
Darbo aprašymas |
Sekretoriaus (darbuotojas pagal darbo sutartį, pareigybės lygis-C) funkcijos yra šios: 1. derinti seniūno susitikimų ir pasitarimų laiką, informuoti seniūną ir kitus suinteresuotus asmenis apie vykstančius susitikimus, priėmimus ir kitus renginius, teikti pagal savo kompetenciją informaciją apie seniūnijos atliekamas funkcijas, derinti su seniūnu ir gyventojais notarinių veiksmų atlikimo laiką; 2. rengti ir išsiųsti raštus, pažymas, sisteminti, tvarkyti korespondenciją, registruoti gaunamuosius ir siunčiamuosius dokumentus, susipažinti su gautais seniūnijos dokumentais, juos paskirstyti ir perduoti seniūnijos darbuotojams seniūno rezoliucijoms vykdyti, stebėti, ar laikomasi seniūno rezoliucijų ir pavedimų vykdymo terminų, ir nuolat teikti seniūnui apie tai informaciją; 3. sudaryti ir saugoti seniūno įsakymu priskirtas seniūnijos dokumentų bylas, tvarkyti seniūnijos dokumentų bylų apskaitą, rengti ir teikti atitinkamiems Kauno miesto savivaldybės (toliau – Savivaldybė) administracijos padaliniams skyriaus dokumentacijos plano suvestines, ateinančiais metais numatomų sudaryti bylų sąrašus, laikinai saugomų bylų sąrašus, atrinktų naikinti bylų (dokumentų) aktus, ilgai ir nuolat saugomų bylų apyrašus, atlikti ilgai ir nuolat saugomų dokumentų inventorizavimą; 4. tvarkyti seniūnijos priešgaisrinės saugos ir darbuotojų saugos ir sveikatos instruktavimų darbo vietoje registravimo žurnalus, pildyti FVAS seniūnijos darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraštį ir paskutinę mėnesio darbo dieną pateikti jį atsakingam už darbuotojų darbo laiko apskaitą Savivaldybės administracijos padaliniui, sudaryti darbuotojų atostogų grafiką ir teikti jį tvirtinti; 5. bendradarbiauti ir keistis informacija su kitais Savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, teikti seniūnijai priskirtos teritorijos gyventojams konsultacijas, informaciją apie Savivaldybės institucijų, Savivaldybės administracijos ir valstybės institucijų veiklą Savivaldybės teritorijoje, teikti seniūnijos valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti; 6. vykdyti kitus su seniūnijos veikla susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus. |
Mes siūlome |
|
Darbo užmokestis | Koeficientas 5,24 (atskaičius mokesčius apie 540 Eur.) |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti | Pretendentas, siekiantis dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus)
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik el. paštu [email protected], laiško pavadinimas „Dėl Šančių seniūnijos sekretoriaus” *Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai | Gintarė Jokubynaitė, tel. 20 74 92; el. p. [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas | Iki 2019-04-04 |