Įstaigos pavadinimas |
Kauno lopšelis-darželis „Žilvitis“ |
Pareigos |
Direktoriaus pavaduotoja ūkiui – darbo krūvis 1 et. |
Darbo vieta |
Hipodromo g. 70, Kaunas |
Reikalavimai |
Darbuotojas, einanti šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- Išsilavinimas – aukštasis;
- Kvalifikacinė kategorija – reikalavimai kvalifikacinei kategorijai nenustatomi;
- Skaitmeninio raštingumo gebėjimai – informacijos valdymas, komunikavimas, skaitmeninio turinio kūrimas, saugumas, skaitmeninis mokymas ir mokymasis, skaitmeninio raštingumo problemų sprendimas. Gebėjimas naudotis: MS Office (Word, Excel ir kt.), CVP IS, CPO programomis ir kt.;
- Valstybinės lietuvių kalbos mokėjimo lygis – B2;
- Užsienio kalba (-os) ir jos (jų) mokėjimo lygis – nenustatomas.
- Kiti specialūs reikalavimai:
- išmanyti ir gebėti pagal kompetenciją taikyti savo darbe ugdymą reglamentuojančius teisės aktus;
- mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą, siejant ją su strateginiais gimnazijos veiklos tikslais;
- gebėti vesti medžiagų apskaitą, darbo laiko apskaitos žiniaraščius, organizuoti viešuosius pirkimus, įforminti pirkimų sutartis, priėmimo – perdavimo aktus, medžiagų ir priemonių nurašymus ir kitą su materialinėmis vertybėmis susijusią apskaitą;
- gebėti spręsti iškilusias problemas ir konfliktus, dirbti komandoje;
- gebėti kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
- turėti galiojantį privalomo sveikatos patikrinimo pažymėjimą;
- turėti galiojantį privalomą pirmosios pagalbos pažymėjimą;
- turėti galiojantį privalomą higienos įgūdžių kursų pažymėjimą;
- turėti galiojantį darbų saugos pažymėjimą;
- turėti galiojantį gaisrinės saugos pažymėjimą;
- turėti galiojantį civilinės saugos pažymėjimą.
|
Funkcijos |
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- atsakingas už priešgaisrinę saugą;
- atsakingas už civilinę saugą;
- atsakingas už darbo saugą;
- atsakingas už duomenų perdavimą į ŠVIS sistemą;
- atsakingas už higienos normų vykdymo priežiūra;
- atsakingas už prekių ir paslaugų viešuosius pirkimus;
- atsakingas už ūkinio inventoriaus, baldų, kiemo įrenginių būklę, esant reikalui organizuoja jų patikrą ir remontą;
- nustatytu laiku organizuoja įstaigos pastatų ir jų konstrukcijų sezonines bei neeilines apžiūras, organizuoja apžiūrų metu rastų defektų pašalinimą;
- užtikrina įstaigos pastatų ir patalpų tinkamą priežiūrą bei jų pilną parengimą;
- atsakingas už apšvietimo, šildymo, vėdinimo, kanalizacijos, vandentiekio ir kitų įstaigoje esančių sistemų būklę, organizuoja jų gedimų šalinimą ir užtikrinti normalų veikimą;
- rengia įstaigos pastatų einamojo remonto planus bei sąmatas;
- suderinęs su įstaigos direktoriumi organizuoja patalpų remontą, aprūpinimą baldais, inventoriumi, kompiuteriais, kanceliarijos ir švaros priemonėmis;
- organizuoja jam pavadžių darbuotojų darbą, aprūpina juos reikiamomis medžiagomis, įrankiais, rūpinasi darbuotojų darbo sąlygomis;
- užtikrina atsargų laikymo ir išdavimo kontrolę;
- tvarko jam patikėtų materialinių vertybių apskaitą, pasirūpina jų apsauga;
- rengia aptarnaujančio personalo darbo grafikus ir darbo laiko apskaitos žiniaraštį;
- organizuoja civilinės saugos, darbų saugos ir priešgaisrinės saugos instruktažus ir užsiėmimus darbuotojams;
- nesant direktoriaus, atlieka jo funkcijas;
- atlieka kitus teisėtus tiesioginio vadovo nurodymus susijusius su įstaigos bendruomenės veikla.
|
Darbo užmokestis |
Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas priklauso nuo profesinio darbo stažo patirties ir išsilavinimo, todėl gali svyruoti nuo 4,8 iki 12,2. |
Dokumentai, kurie turi būti pateikti |
- Prašymas
- Gyvenimo aprašymas (CV)
- Aukštojo mokslo diplomo (arba kito dokumento apie įgytą išsilavinimą) kopija
- Paso arba asmens tapatybės kortelės kopija
- Sveikatos pasas, pirmos pagalbos ir higienos įgūdžių pažymėjimas
- Pažyma iš įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų asmenų registro
|
Dokumentų priėmimo vieta |
Kauno lopšelis-darželis „Žilvitis“ direktoriaus kabinetas |
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Tel. (8 37) 34 14 10, (8 37) 34 15 10
el. p. [email protected] |
Dokumentų priėmimo terminas |
2021 11 15 |