| Įstaigos pavadinimas |
Kauno miesto savivaldybės administracija |
| Pareigos |
Klientų aptarnavimo ir informavimo skyriaus Civilinės metrikacijos poskyrio specialistas |
| Darbo vieta |
Laisvės al.96, Kaunas |
| Reikalavimai |
- turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
- turėti nuo 2 iki 5 metų darbo patirtį dokumentų valdymo ar asmenų aptarnavimo srityje;
- būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, civilinės būklės aktų registravimą ir tvarkymą, dokumentų valdymą ir naudojimą, archyvų veiklą;
- mokėti dirbti šiomis kompiuterių programomis: „MS Word“, „MS Excel“, „MS Outlook“, dokumentų valdymo sistema „Kontora“, gebėti naudotis Lietuvos Respublikos registrais ir informacinėmis sistemomis;
- mokėti analizuoti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu
|
| Funkcijos |
- registruoti gautus ir poskyrio sudarytus dokumentus dokumentų valdymo sistemoje „Kontora“;
- fizinių ir juridinių asmenų prašymu daryti skyriaus archyve saugomų dokumentų kopijas ir jas tvirtinti, rengti civilinės būklės aktų įrašų išrašus (gimimo, santuokos, mirties) pagal 1976 m. rugsėjo 8 d. Vienos konvenciją, išduoti atitinkamus pažymėjimus, pažymas ir aktų įrašų nuorašus bei išrašus, tvirtinti civilinės būklės aktų įrašų nuorašus, išrašus, kopijas, supažindinti pareiškėjus su dokumentais vietoje;
- pagal pateiktus fizinių ir juridinių asmenų prašymus ar paklausimus, surasti prašomus civilinės būklės aktų įrašus ir jų kopijas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka pateikti valstybės įmonei Registrų centrui suskaitmeninti;
- analizuoti klaidingus civilinės būklės aktų įrašus, apibendrinti analizės rezultatus, aiškintis duomenų neatitikimo priežastis;
- sudaryti ir tvarkyti civilinės būklės aktų įrašų bei kitų dokumentų ilgai ir nuolat saugomas bylas, sudaryti trumpai saugomų bylų sąrašus, pažymėti atliktus pakeitimus civilinės būklės aktų įrašuose ir jų rodyklėse pagal atlikus civilinės būklės aktų papildymus, pakeitimus ir ištaisymus, komplektuoti ir saugoti šiuos įrašus;
- rinkti pagal skyriaus kompetenciją Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyto dydžio valstybės rinkliavas už civilinės būklės aktų registravimą, aktų įrašų papildymą, pakeitimą ir įrašų išrašų išdavimą;
- bendradarbiauti ir keistis informacija poskyrio veiklos klausimais su Kauno miesto savivaldybės administracijos padaliniais ir kitomis institucijomis, kaupti archyve saugomų bylų (dokumentų) duomenis kompiuterinėje duomenų sistemoje, nagrinėti fizinių ir juridinių asmenų prašymus, skundus, teikti poskyrio valstybės tarnautojams dokumentus, reikalingus atsakymams ir teisės aktams parengti, teikti informaciją pagal savo kompetenciją;
- vykdyti kitus su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
|
| Darbo užmokestis |
Pareiginės algos koeficientas -1,02 |
|
Pageidaujantys dalyvauti atrankoje, skelbime nurodytu būdu privalo pateikti šiuos dokumentus (priėmimo atveju reikės pristatyti pateiktų dokumentų originalus):
- „Europass CV“ formos gyvenimo aprašymą;
- dokumentus, įrodančius pretendento atitiktį darbuotojo pareiginiuose nuostatuose nurodytiems reikalavimams.
|
| Dokumentų priėmimo vieta |
Dokumentų pateikimo būdas tik
Dokumentų pateikimo būdas tik el. būdu (per VATIS Prašymų teikimo modulį)
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas |
| Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai |
Išsamesnė informacija teikiama Kauno miesto savivaldybės administracijos Personalo valdymo skyriuje, telefonu +370 37 20 24 93 |
| Dokumentų priėmimo terminas |
Iki 2025-11-26 |