Įstaigos pavadinimas Kauno Miko Petrausko scenos menų mokykla (Teatro skyrius)
Pareigos Direktoriaus pavaduotojas ūkiui  (1 etatas,   0,5 etato)
Darbo vieta V. Krėvės pr. 50, Kaunas
Reikalavimai turėti aukštąjį išsilavinimą;
  1. turėti ne mažesnę, kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
  2. gerai išmanyti šilumos ūkio priežiūros, darbų saugos ir sveikatos, civilinės saugos, priešgaisrinės saugos, higienos reikalavimus, turėti jų atestavimo pažymėjimus;
  3. gebėti naudotis informacinėmis technologijomis;
  4. turėti B kategorijos vairuotojo pažymėjimą;
  5. turėti galiojančius pirmos medicininės pagalbos, sveikatos žinių ir asmens sveikatos pažymėjimus.
  6. išmanyti Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius biudžetinės įstaigos ūkinę veiklą, darbo santykius, viešųjų pirkimų įstatymą, orientuotis kainų ir prekių rinkoje;
  7. gerai žinoti įstaigos elektros ūkiui, šilumos ūkiui, darbuotojų saugai ir sveikatai, priešgaisrinei ir civilinei saugai, pastatų priežiūrai, viešųjų pirkimams keliamus reikalavimus;
  8. gebėti vesti medžiagų apskaitą, medžiagų ir priemonių nurašymo aktus ir kitą;
  9. mokėti valdyti, kaupti, analizuoti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, rengti reikalingus įstaigos vidaus tvarkomuosius, informacinius dokumentus;
  10. gebėti savarankiškai planuoti, rengti ataskaitas, bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
  11. žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymus, Viešųjų pirkimų įstatymą, civilinę, darbų, elektros ir priešgaisrinę saugą reglamentuojančius teisės aktus, Lietuvos higienos normą mokykloms, įgyvendinančioms bendrojo ugdymo programas ir gebėti juos taikyti praktiškai;

13. žinoti įstaigos struktūrą, valdymo schemą, darbo organizavimo tvarką, mokyklos dokumentacijos planą ir reikalavimus dokumentų tvarkymui.

Funkcijos
  1. organizuoti ir vykdyti viešuosius pirkimus;
  2. kontroliuoti viešųjų pirkimų vykdymo eigą, paskirstyti funkcijas iniciatoriams, organizatoriams, viešųjų pirkimų komisijai, koordinuoti jų darbą, rezultatus;
  3. administruoti visų iniciatorių, organizatorių ir komisijos privačių interesų deklaracijas ir minėtų darbuotojų nešališkumo ir konfidencialumo deklaracijas;
  4. pagal poreikį rengti, administruoti, nustatyta įstatymų tvarka viešinti įstaigos sudaromas sutartis, stebėti jų vykdymą ir būtiną atnaujinimą;
  5. laiku užtikrinti pirkimo dokumentų (sąskaitų, sutarčių, darbų atlikimo aktų ir kt.) viešinimą sistemose DVS Kontora, VIPIS;
  6. analizuoti viešųjų pirkimų praktiką, kompetencijai priskiriamų viešųjų pirkimų teisės aktus ir rekomendacinio pobūdžio dokumentus;
  7. organizuoti įstaigos ūkio priežiūrą ir užtikrinti Lietuvos higienos normų, civilinės, darbų, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos reikalavimus įstaigoje: vykdyti pastatų ir patalpų priežiūrą pagal reikalavimus, kontroliuoti apšvietimo, šildymo, ventiliacijos, kanalizacijos, signalizacijos sistemų veikimą, jų techninį stovį, organizuoti patalpų ir pastatų remontą, kontroliuoti darbų eigą, užtikrinti techninio personalo aprūpinimą tinkamomis darbo priemonėmis, kurios atitiktų technines sąlygas ir standartus;
  8. laiku instruktuoti darbuotojus darbų saugos, civilinės saugos, elektrosaugos ir priešgaisrinės saugos klausimais, periodiškai organizuoti darbuotojų mokymus ir pratybas;
  9. kontroliuoti, kaip darbuotojai laikosi saugos darbe, priešgaisrinės saugos, elektrosaugos, civilinės saugos reikalavimų;
  10. rengti pavaldžių ūkio darbuotojų darbo grafikus, pareiginius nuostatus, supažindinti darbuotojus su atsakomybėmis ir aprašymais pasirašytinai;
  11. organizuoti pavaldžių darbuotojų veiklą, deleguoti darbus, kad būtų įgyvendinami įstaigos tikslai, uždaviniai ir atliekamos nustatytos funkcijos;
  12. nustatyta tvarka vertinti pavaldžių darbuotojų metinę veiklą ir teikti informaciją direktoriui;
  13. vesti derybas su įvairiais materialinių išteklių bei paslaugų teikėjais, inicijuoti sutarčių sudarymą, dalyvauti jas rengiant, kontroliuoti sutarčių vykdymą;
  14. ruošti dokumentus, susietus su statybos ir remonto darbais, derinti su Kauno miesto savivaldybe bei kontroliuoti jų vykdymą;
  15. rengti įstaigos patalpų remonto darbų sąmatas, vykdyti remonto darbų eigos kontrolę, spręsti kitus ūkinius klausimus;
  16. kontroliuoti kasmetinės inventorizacijos procesą, vykdyti materialaus turto, medžiagų ir atsargų apskaitą ir savalaikį nurašymą;
  17. užtikrinti demokratinį įstaigos valdymą, bendradarbiavimu pagrįstus santykius, priimamų sprendimų skaidrumą ir nešališkumą, benduomenės narių informavimą;
  18. užtikrinti saugią aplinką mokiniams įstaigoje;
  19. dalyvauti įstaigos savivaldoje, bendradarbiauti su savivaldos institucijomis;
  20. yra materialiai atsakingas, taupiai ir efektyviai naudoti lėšas ir resursus;
  21. planuoti savo veiklą, rengti metų veiklos planus ir nustatyta tvarka atsiskaityti įstaigos direktoriui;
  22. sužinojus apie įstaigoje įvykusius nelaimingus atsitikimus, gaisrą, vagystes bei kitus pažeidimus, nedelsiant informuoti direktorių;
  23. atsitikus nelaimingam atsitikimui, pranešti darbų saugos inspekcijai, tvarkyti su tuo susijusius dokumentus;
  24. įstaigos direktoriui pavedus, atstovauti įstaigą valstybinės valdžios valdybos bei savivaldos institucijose bei kitose įstaigose ir organizacijose;
  25. prieš vykdant viešuosius pirkimus suderinti su įstaigos direktoriumi ir gavus leidimą imtis tolimesnių viešųjų pirkimų procedūrų;
  26. vykdyti kitus direktoriaus vienkartinius pavedimus, susijusius su nustatytomis funkcijomis, teikti ataskaitas, reikalingą informaciją ir periodiškai atsiskaityti direktoriui pareikalavus.
Darbo užmokestis Pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas – 1,04-1,6
Dokumentai, kurie turi būti pateikti Asmens dokumento kopija.

Išsilavinimą patvirtinančio dokumento kopija.

Gyvenimo aprašymas (CV).

Pretendento anketa (pretendentams į darbuotojo pareigas)ldymą ir kitą pretendento nuožiūra svarbią informaciją.

Pažymą iš įtariamųjų, kaltinamųjų ir nuteistųjų asmenų registro.

Dokumentų priėmimo vieta per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą adresu www.testavimas.vtd.lt
*Informuojame, kad Jūsų pateikti asmens duomenys bus tvarkomi darbuotojų atrankos/konkurso organizavimo ir vykdymo tikslais ne ilgiau nei sueis atrankos/konkurso rezultatų apskundimo terminas.
Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai Kontaktiniai duomenys išsamesnei informacijai: administracija                         Tel.: 8-37 361614
Dokumentų priėmimo terminas iki 2025 m. sausio 6 d.

Numatyta atrankos diena 2025 m. sausio 10 d.

    Jūsų vardas (būtina)

    Jūsų el. pašto adresas (būtina)

    Jūsų CV (būtina)

    Įveskite žemiau matomus simbolius

    captcha

    Šioje svetainėje naudojami mūsų ir trečiųjų šalių slapukai. Jūsų sutikimas nereikalingas dėl būtinųjų slapukų, kurie padeda mums valdyti interneto svetainę ir užtikrinti jos apsaugą, naudojimo. Norėdami naudoti statistikos, analitikos ir rinkodaros slapukus, turime gauti jūsų sutikimą. Šiuos slapukus naudojame siekdami tobulinti svetainę, užtikrinti patogesnį naudojimąsi ja bei pasiūlyti jums aktualų turinį ir paslaugas. Juos galite pakeisti skiltyje „Parinktys“ arba sutikti visų slapukų naudojimu paspaudę mygtuką „Sutikti su visais“. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos rasite: „Slapukų politika“.